فیلم‌های Duke Nukem و Borderlands در دست ساخت هستند

17 June 2017 - 19:00

استودیوی «گیرباکس سافتور» ضمن به‌روزرسانی وضعیت تولید فیلم اقتباسی Borderlands «زمین‌های مرزی» از برنامه‌های خود جهت ساخت فیلم سینمائی از سری بازی‌های Duke Nukem «دوک نوکم» نیز پرده برداشت. اینطور که پیداست، این روزها هالیوود به سمت ساخت فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدئویی پیش می‌رود که موفق‌ترین اقتباس آن تاکنون (از نظر مالی) سری فیلم‌های Resident Evil «شیطان مقیم» بوده که قرار است تا مدتی دیگر شاهد بازآفرینی آن نیز باشیم. با سینما گیمفا همراه باشید.

حدود دو سال پیش، استودیوی «گیرباکس» به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیم دارد تا با همکاری استودیوی «Lionsgate» فیلمی سینمائی بر اساس مجموعه بازی‌های‌ محبوب Borderlands بسازد. به همین منظور آن‌ها آرون برگ (Aaron Berg) نویسنده فیلمنامه فیلم G.I. Joe 3 «جی.آی جو ۳» را جهت نگارش فیلمنامه اقتباسی «زمین‌های مرزی» با درجه سنی بزرگسال (R) به استخدام خود درآوردند.

رندی پیچفورد (Randy Pitchford)، رئیس استودیوی «گیرباکس»، با حضور در برنامه زنده‌ی جف کایلی (Geoff Keighley) به مناسبت نمایشگاه E3 2017، پس از گذشت یک سال، جزئیات بیشتری از روند تولید فیلم «زمین‌های مرزی» به اشتراک گذاشت. وی در این خصوص ابراز داشت:

ما در حال توسعه فیلمنامه [این فیلم] و همچنین استراتژی فعلی خود هستیم. کاملاً بدیهی است که [این فیلم] در جهان Borderlands جریان دارد، اما به جای اینکه به بازگویی داستان بازی‌ها بپردازیم، داستان‌های جدیدی خلق می‌کنیم تا فیلم‌ها داستان مختص خود را داشته باشند. ما از تمامی شخصیت‌ها و سناریوها استفاده خواهیم کرد، این مشابه کاری است که مارول در حال انجام آن است. شما نمی‌توانید داستان هیچ فیلمی را به صورت کامل در کمیک‌بوک‌ها بخوانید، اما در واقع بسیاری از شخصیت‌ها و پس‌زمینه‌های داستانی به نوعی در [سری کمیک‌های مربوطه] به نمایش درآمده‌اند.

رندی پیچفورد علاوه بر اشاره به فیلم «زمین‌های مرزی»، اعلام کرد که آن‌ها در نزدیکی بستن قراردادی با یک استودیوی فیلمسازی بزرگ هالیوودی به منظور ساخت فیلمی بر اساس سری بازی‌های Duke Nukem هستند. وی در پاسخ به پرسش خنده‌دار جف کایلی در خصوص ساخت فیلم «دوک نوکم» در این باره تشریح کرد:

ما بر روی [فیلم «دوک نوکم»] نیز کار می‌کنیم! من نمی‌توانم آن را معرفی کنم، اما این [موضوع] ذهن من را به خود درگیر کرده است. شرکت‌های تولیدی زیادی هستند که به ما جهت ساخت فیلمی بر اساس این سری مراجعه می‌کنند. ما در حال بستن قرارداد با یک استودیوی تولید فیلم بزرگ هستیم. اگر می‌خواهید در این باره بدانید، من به شما می‌گویم. این اشخاص دقیقاً افراد درستی هستند که باید یک فیلم بر اساس بازی Duke Nukem بسازند و باید ببینیم که چه چیزی به وقوع خواهد پیوست. این باورنکردنی است.

هالیوودی از دهه ۹۰ میلادی است که تصمیم دارد فیلمی بر اساس این سری بسازد و متاسفانه تاکنون موفق به تحقق هدف خود نشده است. دو فیلم مورد بحث هنوز تاریخ اکران نامشخصی دارند و اطلاعاتی از سازندگان و بازیگران آن در دسترس نیست.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.