تریلری از فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در المپیک به نمایش درآمد

16 August 2016 - 18:24

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p | دانلود تریلر با کیفیت ۳۶۰p

شاید طرفداران جی. کی. رولینگ (J.K. Rowling) و Harry Potter از نبودن بازی کوییدیچ (Quidditch) در مسابقات المپیک ناراحت باشند، ولی این بدان معنی نیست که دلیلی برای تماشای آن ندارند. هفته‌ی پیش تازه‌ترین تریلر فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» در این رویداد بین المللی منتشر شد.

 به نظر می‌رسد که در تریلر به طور خاص، تصاویری از ممنوعیت آمریکایی‌ها از استفاده از سحر و جادو به تصویر کشیده شده‌ است و فیلم جایی بین سریال Boardwalk Empire و فیلم‌های هری پاتر قرار خواهد گرفت. مدل موی گانگستری کالین فارل (Colin Farrell) که نقش پرسیوال گریوز (Percival Graves) را بر عهده دارد نیز از جمله چیزهایی است که طرفداران را به وجد آورده.

توضیحات کاملی از موضوع اصلی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» را می‌توانید در اینجا بخوانید:

اتفاقات فیلم Fantastic Beasts در سال ۱۹۲۶ رخ می‌دهد؛ جایی که نیوت اسکمندر (Newt Scamander) تور جهانی خود برای پیدا و ثبت کردن یک نژاد فوق‌العاده‌ای از موجودات جادویی را به اتمام رسانده‌ است. او برای یک توقف کوتاه وارد شهر نیویورک می‌شود؛ توقفی که می‌توانست بدون هیچ دردسری به پایان رسد؛ ولی یک نوماژ (No-Maj) با اشتباهی جادویی باعث فرار موجودی که نیوت اسکمندر به دام انداخته بود، می‌شود. این اتفاق می‌تواند هم برای دنیای جادوگران و هم دنیای نوماژها (No-Maj) مشکل ایجاد کند.

ستاره‌های فیلم ادی ردمین (Eddie Redmayne)، ازرا میلر (Ezra Miller)، کاترین واترستون (Katherine Waterston) و کالین فارل هستند و فیلم Fantastic Beasts در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۸ آبان ۱۳۹۵) اکران می‌شود.

منبع: Screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.