بازی مشهور Little Nightmares پا در عرصه تلویزیون خواهد گذاشت

18 June 2017 - 18:37

قرار بر این شده است که برادران روسو (که از کارگردان‌های کمپانی مارول هستند) با همکاری کارگردان فیلم Nightmare Before Christmas به ساخت مجموعه‌ای اقتباس شده از بازی رایانه‌ای پر‌طرفدار Little Nightmares بپردازند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بنا‌بر آنچه نشریه The Hollywood Reporter نوشته است، برادران روسو ساخت و مراحل اجرایی این مجموعه جدید  تلویزیونی را  با همکاری کمپانی DJ2 Entertainment انجام خواهند داد این در‌حالی است که ساخت نسخه آزمایشی این فیلم توسط کارگردان فیلم Nightmare Before Christmas یعنی هنری سلیک صورت می‌گیرد. در اینجا به خلاصه‌ای از ماجرای بازی میپردازیم.

این بازی ماجرای یک دختر بچه ۹ ساله به نام Six را روایت می‌کند که در یک کشتی ترسناک به نام Maw گیر‌افتاده است، در این بازی Six در تلاش است که بتواند از دست شخصیت‌هایی به نام Janitor ، سرآشپز دوقلو و The Lady جان سالم به‌ در ببرد و از کشتی بتواند فرار کند.

هنوز هیچ شبکه‌ای برای به نمایش گذاشتن این مجموعه مشخص نشده است، هرچند پیشرفت ساخت مجموعه Little Nightmares در مقایسه با برنامه تلویزیونی‌ای که روسو ساخت آن را بر عهده دارد عقب‌تر است. تیم کارگردانی این مجموعه (برادران روسو) قبلا بر روی مجموعه‌های Quantum and Woody adaptation، Hulu’s Warriors و Showtime weed comedy موفق عمل کرده‌اند.

برادران روسو هم‌اکنون به شدت درگیر ساخت مجموعه Marvel ventures هستند، اما برای شنیدن آخرین خبرها در مورد مجموعه Little Nightmares گوش به زنگ باشید.

منبع:Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.