یکی از صحنه های اکشن دنیای ژوراسیک ۲ دیوانه کننده است

18 June 2017 - 00:01

فیلم Jurassic World 2 علاوه بر اینکه بیشتر به شخصیت پردازی پرداخته، صحنه ی اکشن دیوانه کننده ای هم دارد. کالین ترواروو (Colin Trevorrow) توجه تهیه کننده های عالی هالیوود را بعد از فیلم مستقلش، Safety Not Guaranteed، به خود جلب کرد. موفقیت این فیلم سرانجام باعث شد ترواروو به منصب کارگردانی دنیای ژوراسیک دست یابد، چیزی که خودش سال ها طول کشید تا به ثمر بنشیند. با سینماگیمفا همراه باشید.

ترواروو بجای اینکه مسیر موفقیتش را با کارگردانی فیلم دیگری از دنیای پارک ژوراسیک دنبال کند، تصمیم گرفت به نویسندگی این کار پرداخته و کارگردانی این فیلم را به جی. ای. بایونا (J.A. Bayona)، کارگردان A Monster Calls، بسپارد. برخلاف این، ترواروو گفته بود که به شدت مشغول کار روی این دنباله است و هر روز سر کار فیلم برداری می رود تا در صورت نیاز در فیلمنامه تغییراتی ایجاد کند.

کالین ترواروو در حال کار روی فیلم جدیدیش، The Book of Henry، است و دنباله دنیای ژوراسیک جدید را نیز دنبال می کند. او اخیرا با MTV News مصاحبه ای داشته و اعلام کرده که دنباله این مجموعه بیشتر مبتنی بر حضور شخصیت ها و دلهره آورتر است.

این دنباله پر از شخصیت است و قطعا نیمه دوم آن دلهره آورتر می شود.

ترواروو قبلا اعلام کرده بود که بایونا استاد خلق صحنه های ترسناک است و این کارگردان قرار است این دنباله را از سری اصلی اش ترسناک تر و دلهره آورتر کند. اگرچه این بدین معنی نیست که هیچ صحنه ی اکشنی در این فیلم شاهد نیستیم. ترواروو اظهار داشته که یک صحنه اکشن خاص وجود دارد که در نیمه دوم فیلم اتفاق می افتد.

اواسط این فیلم یک صحنه اکشن بزرگ وجود دارد. یک صحنه در وسط فیلم هست که من دیدمش، منظورم اینه که من هر روز صحنه ها را چک می کنم اما جدیدا شروع کردم به دیدن صحنه ها کنار هم و این صحنه دیوانه کننده است.

خیلی از زمان اکران دنیای ژوراسیک نگذشته بود که یونیورسال پیکچرز خبر ساخت سه گانه پارک ژوراسیک را تایید کرد. ابتدا خیلی ها فکر کردند نیازی به یک فیلم دایناسوری دیگر نیست و حس کردند زمان دیدن دایناسورها روی پرده نقره ای به پایان رسیده است. این همان چیزی است که ترواروو می گوید فیلم بایونا قرار است همه را به چالش بکشد.

از همه اونهایی که فکر می کردند دیگه نیازی به دیدن دنیای ژوراسیک ندارند معذرت می خوام چون جی. ای. بایونا قراره ثابت کنه اشتباه فکر می کردند.

اولین باری نیست که ترواروو ادعا کرده دنباله ای که بایونا در حال ساخت آن هست، قرار است بهتر از فیلمی باشد که خودش ساخته، اگرچه این مسئله جای تامل دارد که این فیلم قرار است آن هایی که به این فیلم نه گفتند را منقلب کند و تحت تاثیر قرار دهد. صرف نظر از این ها، برنامه های زیادی نه تنها برای ساخت دنیای ژوراسیک ۲ بلکه سری فیلم های پارک ژوراسیک در نظر گرفته شده است. با اینکه قرار نیست به این زودی ها تیزری از این فیلم منتشر شود اما امیدواریم ماه آینده خبرهای رسمی بیشتری از این فیلم دریافت کنیم.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.