انیمیشن The Book of Life 2 در دست توسعه است

18 June 2017 - 23:00

انیمیشن The Book of Life 2 «کتاب زندگی ۲» در دست ساخت و توسعه قرار دارد. این روزها توجه زیادی به انیمیشن‌ها می‌شود و این محصولات توانسته‌اند فروش قابل توجهی در گیشه‌های جهانی از خود به جای بگذارند. از آنجایی که انیمیشن‌های زیادی توسط شرکت‌ها بزرگ، هنرمندان مستقل و سازندگان خارجی روانه پرده‌های سینما می‌شود، می‌توان انیمیشنی نظیر The Book of Life «کتاب زندگی» محصول سال ۲۰۱۴ میلادی با درآمد جهانی ۱۰۰ میلیون دلار را نادیده گرفت. اما این اثر توسط گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) تهیه شده که نام وی دلیل موجهی برای توسعه دنباله آن است. با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش «ورایتی»، ساخت انیمیشن «کتاب زندگی ۲» به طور رسمی در جریان رویداد انِنسی توسط استودیوی «Reel FX Animation Studios» تائید شده است. جورج آر. گوتیرز (Jorge R. Gutierrez) که نخستین فیلم این سری را کارگردانی کرد، برای ساخت قسمت دوم آن نیز بازمی‌گردد. او در گفتگو با «ورایتی» از انگیزه‌های خود برای ساخت این دنبال سخن گفت و ابراز داشت:

این دنباله از آن چیزی که از ابتدا مدنظر بود بزرگتر شده است و مردم می‌پرسند که چه اتفاقی برای شخصیت‌های داستان افتاد؟ چه اتفاقی برای خدایان افتاد؟ این دنباله همه این موارد را در بر می‌گیرد و به طرز عجیب و غریبی ادامه داستان توسط کسانی روایت می‌شود که شما در نخستین فیلم از آن‌ها خوشتان می‌آمده است.

در قسمت نخست «کتاب زندگی» افرادی از جمله دیگو لوونا (Diego Luna)، چنینگ تیتوم (Channing Tatum) و زو سالدانا (Zoe Saldana) حضور داشته‌اند. داستان این انیمیشن در خصوص شخصی است که در تعطیلات مکزیکی روز مرده‌ها به زندگی پس از مرگ می‌رود. پوستری از قسمت دوم برای نمایشگاهی هنری طراحی شده بود که اکنون به عنوان پوستر رسمی «کتاب زندگی ۲» شناخته می‌شود؛ پوستر مورد را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

از سوی دیگر، گوتیرز به همراه استودیوی «Reel FX» در حال توسعه انیمیشن دیگری تحت عنوان Kung Fu Space Punch است که کارگردان آن در توصیف این فیلم گفته است که این انیمیشن ترکیبی از «خنده‌دارترین فیلم‌های کونگ فو دهه ۹۰، وسترن‌های اسپاگتی دهه ۶۰، ماجراهایی حماسی و فضایی دهه ۷۰ و ۸۰ و همچنین امروزه» خواهد بود. دو انیمیشن ذکر شده هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارند.

منبع : ScreenCrush

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.