پوستر جدیدی از The Lego Ninjago Movie منتشر شد

20 June 2017 - 19:20

به تازگی شرکت برادران وارنر پوستر جدیدی از انیمیشن بسیار مورد انتظار The Lego Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو» که از نسخه‌‌های فرعی سری لگو است، منتشر کرده است. برای مشاهده‌ی این پوستر و جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

بالاخره پوستر جدیدی از انیمیشن The Lego Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو» منتشر شد. البته، این پوستر می‌تواند نشانی هم باشد مبنی بر اینکه شاید به زودی تریلر جدیدی از این اثر را مشاهده کنیم. ۴ ماه از انتشار نخستین تریلر این انیمیشن که در ماه فوریه منتشر شد، می‌گذرد. به همین علت می‌توان این احتمال را داد که این پوستر می‌خواهد طرفداران را آماده‌ کند تا تریلر جدید این عنوان را ببینند. با توجه به تجربه‌ی خوبی که طرفداران از آثار قبلی لگو اعم از «فیلم لگو» و «لگو بتمن» کسب کردند، اکنون این امید می‌رود که این انیمیشن هم موفقیت آثار قبلی را تکرار کند.

در ماجرای بزرگ انیمیشن The Lego Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو»، شما شاهد نبردی برای دفاع از شر نینجاجو خواهید بود. این کار به‌وسیله‌ی نینجای جوانی به نام Lloyd (لویید) که به نام نینجای سبز هم شناخته می‌شود و دوستان او که همگی از نینجاهای جنگجوی مخفی هستند، انجام می‌شود. در این راه، نینجای پیر و دانایی به نام Master Wu آن‌ها را هدایت می‌کند.

تیم صداپیشگان انیمیشن توسط ستارگان زیادی تشکیل شده است. در انیمیشن The Lego Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو»، جکی چان (Jackie Chan) در نقش Master Wu، جاستین تورو (Justin Theroux ) در نقش Lord Garmadon، دیو فرانکو (Dave Franco) در نقش Lloyd و اولیویا مان (Olivia Munn) در نقش مادر لویید یعنی شخصیت Koko صداپیشگی می‌کند. دیگر صداپیشگان اعضای تیم مخفی نینجایی را مایکل پنیا (Michael Peña) در نقش Kai، فرد آریمسن در نقش Cole،  کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) در نقش Jay، ابی جاکوبسون (Abbi Jacobson) در نقش Nya و زاک وودز در نقش Zane تشکیل می‌دهند.

انیمیشن The Lego Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو» توسط چارلی بین (Charlie Bean) کارگردانی می‌شود. همچنین فیلم‌نامه‌ی این انیمیشن هم توسط باب لوگان (Bob Logan)، پل فیشر (Paul Fisher)، ویلیام ویلر ( William Wheeler)، تام ویلر(Tom Wheeler)، دن هگمن (Dan Hageman) و کوین هگمن (Kevin Hageman) نوشته شده است.

شما می‌توانید در پایین پوستر جدید این انیمیشن را مشاهده کنید.

انیمیشن The Lego Ninjago Movie «فیلم لگو نینجاگو» ابتدا قرار بود در سپتامبر سال ۲۰۱۶ اکران شود. این خبر پس از موفقیت بسیار عظیم «فیلم لگو» در سال ۲۰۱۴ اعلام شد. انیمیشنی که توانست فروش بسیار خوب و خیره‌کننده‌ای را هم کسب کند. البته «فیلم لگو نینجاگو» اولین نسخه‌ فرعی در سری آثار لگو نبود. چندی پیش انیمیشن The LEGO Batman Movie در سینماها اکران شد و توانست موفقیت نسبتاً خوبی را هم کسب کند. شما می‌توانید نقد‌ و بررسی این اثر را هم در سایت سینماگیمفا مشاهده کنید.

«فیلم لگو نینجاگو» در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (مصادف با ۳۱ شهریور ۱۳۹۶) در سینماها اکران خواهد شد. همچنین طرفداران می‌توانند تا ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) در انتظار The Lego Movie 2 «فیلم لگو ۲» بمانند.

منبع: movieweb

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.