کدام بدلکار سخت ترین کار را در فیلم John Wick 2 داشت؟

20 June 2017 - 20:00

تنها چند فیلم اکشن هستند که زیر بار مسئولیت بدلکاری سخت مانند فیلم John Wick 2 می روند. مدیر تیم بدلکاری فیلم John Wick 2، چاد استالسکی (Chad Stahelski) خطر مرگ بارترین صحنه های بدلکاری را به جان خریده و صحنه هایی خلق کرده که وحشت در آن ها واقعی بنظر می آید. البته تنها خوب بودن یک بدلکار برای تحقق این امر کافی نیست. اخیرا با موتورسوار بدلکار فیلم John Wick 2، جو دریدن (Joe Dryden) درباره این موضوع صحبت کردیم و او اظهار داشت که بخشی از صحنه های تعقیب و گریز با موتور یکی از سخت ترین صحنه ها بوده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

دریدن توضیح داد:

در صحنه ابتدایی سری دوم، من سوار بر موتور هستم و جان ویک در حال دنبال کردن من است. این صحنه یکی از سخت ترین صحنه هایی بود که به عمرم شاهد آن بودم. بنابراین این صحنه حرکت بزرگی بود. آن با صحنه ای شروع می شود که ساختمانی که فیلم قبلی در آن فیلم برداری شده بود نشان داده می شود، فکر کنم آن جا تصادف شده بود و دارین نظرش این بود که من را وسط این تصادف به دام بیندازند. بنابراین موتور من روی زمین بود و من و موتورم در حالی که روی زمین سر خوردیم وارد چهارراه شدیم، جایی که باید در نقطه خاصی توقف می کردیم و دوباره من موتور را از روی زمین بلند می کردم. من سوار موتورم شدم و جرمی فرای (Jeremy Fry) که جای جان ویک سوار موتور بود آروم پشت سر من قرار گرفت و با من موش و گربه بازی می کرد. اینجا بود که نشان می داد از من در همه چیز، زمان بندی و کل فیلم برداری و لوکیشن و همه چیز بهتره و این باورکردنی نبود، ۹ بار این صحنه تکرار شد تا بالاخره توانستیم آن را ضبط کنیم.

محض اطلاع آنهایی که نمی دانند باید بگوییم که ۹ بار بدلکاری روی موتور خیلی زیاد است. این تعقیب و گریز اولین صحنه ی اکشن در کل فیلم است، بنابراین عوامل کار می خواستند مطمئن شوند که آن را درست انجام داده اند. دریدن بارها موتور را سُر داد و سرانجام صحنه ی دلخواه ما بدست آمد و فیلم برداری بی وقفه ای از او در حال دویدن پشت موتور و سوار آن شدن و گاز دادن صورت گرفت. این بهترین راه برای آغاز چنین صحنه ی اکشنی بود و فکر می کنم وقتی می گویم خوشحالم درست انجامش دادم این حرف دل همه ی ماست.

با اینکه عوامل این کار سرانجام بهترین صحنه های بدلکاری را خلق کردند اما نتوانستند همه چیز را عملا انجام دهند. درجایی از مصاحبه ام با جو دریدن او توضیح داد که یک موتورسوار بدلکار (بدلکاری که خودش را به در جلویی ماشین جان ویک می رساند و با ضربه شدیدی به پیاده رو پرت می شود) در معرض خطر مهلکی قرار گرفت. با این وجود این یکی از نادرترین مواردی است که امنیت در آن تحت الشعاع قرار گرفته و این فیلم برای حرفه ای ترین بدلکارهای آموزش دیده مانند یک نامه عاشقانه بی نظیر بوده است.

منبع: cinemablend

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.