فیلمبرداری دنباله‌ فیلم Godzilla آغاز شد

20 June 2017 - 23:00

در گذشته مشخص شده بود که قرار است دنباله‌ای برای فیلم Godzilla که در سال ۲۰۱۴ میلادی اکران شد، منتشر شود. این دنباله هم اکنون با نام Godzilla: King Of The Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» شناخته می‌شود. به تازگی اعلام شده است که فیلمبرداری دنباله‌ی این فیلم شروع شده است. برای اطلاعات دیگر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

قبلاً به صورت رسمی  Godzilla: King Of The Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» به عنوان نام دنباله‌ی فیلم Godzilla شناخته شد ولی در آخرین نشست مطبوعاتی عوامل فیلم، از این نام استفاده نشد که می‌تواند نشانگر این مسئله باشد که شاید نام دنباله‌ی فیلم Godzilla در آینده تغییر کند. اما به هر حال نام فعلی، نام اصلی شناخته شده فیلم است. اخیراً در خلاصه‌ای که از داستان فیلم منتشر شده است، اطلاعات جالب توجه‌ای نیز اعلام شد. یکی از نکاتی که طرفداران این سری از قدیم در انتظار آن بودند، دیدن دیگر هیولاهای معروف ژاپنی بود. در جزییات جدید فیلم مشخص شد که هیولاهای دیگری از جمله Mothra، Rodan و Ghidorah از سری کلاسیک ژاپنی در این نسخه حضور خواهند داشت. مقابله‌ی این هیولاها قطعاً می‌تواند جالب توجه باشد.

با وجودی که فیلم Godzilla: King Of The Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» تا قبل از اوایل ۲۰۱۹ اکران نخواهد شد، اما مراحل تولید آن از ماه آینده به صورت رسمی آغاز می‌شود. این نشان می‌دهد که قرار است مراحل تولید فیلم عظیم باشد؛ زیرا حدود دو سال قبل از اکران آغاز می‌شود. همچنین قرار است بعد از ساخت Godzilla: King Of The Monsters، فیلمی با نام Godzilla Vs. King Kong «گودزیلا علیه کونگ» هم تولید شود.

Godzilla: King of Monsters در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۹۸) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.