توضیحات کارگردان War for the Planet of the Apes درباره شباهت بتمن به سزار

20 June 2017 - 23:01

درحالی که مت ریوز (Matt Reeves) در حال ساخت سه گانه ی میمون ها با فیلم جدید  War for the Planet of the Apes (جنگ سیاره میمون ها) است، دوباره مرد شنل پوش دنیای دی سی را با سزار میمون ها مقایسه کرده است. از آن جایی که ریوز کار خود را به زودی با فیلم مستقل بعدی بتمن آغاز خواهد کرد (The Batman دنیای گسترده دی سی)، جای تعجب ندارد که او این مقایسه را انجام داده است. با سینماگیمفا در ادامه همراه باشید.

درحالی که همه منتظر اکران فیلم جنگ سیاره میمون ها هستند، مخاطبین این فیلم بسیار مشتاr اند تا ببینند ریوز چه برنامه ای برای اتمام سری میمون ها دارد. این در حالی است که یک بار دیگر اندی سرکیس (Andy Serkis) را در نقش سزار خواهیم دید. همان طور که بتمن از سوی همنوعانش رانده شده، اشتیاق سزار برای ترجیح دادن دیگران به خودش باعث رقم خوردن تراژدی در زندگی اش می شود.

همانطور که ریوز با بروس وین بزرگ شده و ریبوت های زیادی دیده و داستان اصلی اش را بازسازی کرده، ما هم سزار را از وقتی در فیلم Rise of the Planet of the Apes در سال ۲۰۱۱ بچه بود تا وقتی در War for the Planet of the Apes رهبر نترس و شجاعی شد، دیده ایم. ریوز در مصاحبه با Comic Book اعلام کرد که این میمون رهبر را مثل بتمن می بیند:

من سزار و بتمن را برابر می دانم، این شخصیت ها درگیر مشکلات و مسائل مربوط به خودشان هستند و سعی دارند کار درست را در دنیای ناکامل انجام دهند و من هم هدفم همین است.

ریوز درباره فیلم The Batman هم گفت که به زودی کارش روی این پروژه را آغاز می کند و همانند ارتباطش با سزار، به دنبال راهی است که با بروس وین هم ارتباط برقرار کند:

ببین، من تازه میخوام کار روی پروژه بتمن رو شروع کنم چون همونطور که قبلا هم گفتم تازه یک هفته پیش کار ساخت جنگ سیاره میمون ها به پایان رسید و حالا داریم این موضوع را عمومی اش می کنیم. برای همین هنوز برای بتمن کاری نکرده ام. از نظر من چیزی که همیشه مهمه اینه که تلاشم رو بکنم و راهی پیدا کنم. اینطوری حس می کنم با بازیگران ارتباط برقرار می کنم. منظورم درک احساسی داشتن از مسائل است.

اگرچه ریوز تنها کارگردان دوتا از این سه فیلم بوده، روش او برای سری فیلم های میمون ها حال و هوای جدید و تازه ای به این فرنچایز بخشیده است.

منبع: screenrant

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.