مینی‌سریال «ایستاده در غبار» از شبکه یک پخش می‌شود

21 June 2017 - 08:00

مینی‌سریال «ایستاده در غبار» قرار است همزمان با سالگرد ربوده شدن احمد متوسلیان از شبکه یک سیما روی آنتن رود. این سریال بر اساس فیلم تحسین شده محمدحسین مهدویان تولید شده که توانست سیمرغ بهترین فیلم سی‌وچهارمین جشنواره فجر را نیز از آن خود کند. این فیلم زندگی متوسلیان در سال‌های انقلاب و حضورش دردفاع مقدس را به تصویر می‌کشد.

مینی سریال «ایستاده در غبار» در ۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده و نسبت به نسخه سینمایی آن دقایقی بیشتری را به کودکی متوسلیان، درگیری‌های پاوه، حضور «احمد» در بیروت و… اختصاص داده است.

این سریال قرار است هم‌زمان با سالگرد ربایش جاویدالاثر متوسلیان و همراهانش، از جمعه ۹ تیرماه از ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

این اثر که به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد ساخته شده روایت سینمایی مستند‌گونه‌ای از کودکی «احمد» و زندگی‌اش در سال‌های انقلاب اسلامی و پس‌از آن حضورش در دفاع مقدس و ربایش او در بیروت را به تصویر می‌کشد.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» محصول مرکز فیلم و سریال اوج، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بصری و بهترین طراحی صحنه و لباس از جشنواره سی‌و‌چهارم فیلم فجر است که در زمان اکران نیز فروش قابل قبولی را تجربه کرد.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.