تاریخ انتشار نسخه بلوری Guardians of the Galaxy Vol. 2 فاش شد

22 June 2017 - 12:00

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» مشخص شد. این فیلم که از بلاک‌باسترهای تابستان سال جاری محسوب می گردد، در نخستین هفته اکران خود حدود ۱۴۶٫۵ میلیون دلار فروخت. فیلم مورد بحث که توسط جیمز گان (James Gunn) کارگردانی شده است، موفق به فروشی ۳۷۴.۸ میلیون دلاری در گیشه‌های خانگی و ۸۴۴٫۳ میلیون دلار نیز در گیشه‌های سراسر جهان شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس فهرست وب‌سایت تارگت، تاریخ انتشار نسخه بلوری این فیلم سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه (۲۲ آگوست ۲۰۱۷) ذکر شده است. «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» حدود یک ماه است که بر روی پرده سینماها قرار دارد و تاریخ مشخص شده برای انتشار نسخه خانگی آن، سه ماه پس از نخستین اکران این فیلم است. البته این احتمال می‌رود که تاریخ اشاره شده، اشتباهی از سوی وب‌سایت تارگت باشد. به عنوان مثال، خرده‌فروشی بست بای، مقابل تاریخ انتشار نسخه بلوری این فیلم عبارت «هنوز اعلام نشده» را قرار داده است. بنابراین ممکن است که تاریخ مشخص شده از سوی وبسایت تارگت یک حدس و گمان باشد.

در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیاتی از این نسخه خانگی و همچنین این نکته که قرار است شامل چه ویژگی‌های خاصی باشد، در دسترس نیست. اما انتظار می‌رود که تا روزهای آینده جزئیات بیشتری از این نسخه خانگی بدست آوریم. طبق روال رایج استودیوی «مارول»، ممکن است که نسخه خانگی فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» شامل برخی از صحنه‌های حذف شده آن، صحبت با دست اندرکاران این فیلم و همچنین پشت‌صحنه‌های ساخت آن باشد. اگر تاریخ انتشار قطعی این نسخه ماه آگوست میلادی باشد، جای تعجب نیست که در آن شاهد پیش‌نمایشی از فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» نیز باشیم. همچنین برخی معتقدند که در این نسخه برای نخستین بار شاهد نخستین تیزر فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» نیز خواهیم بود.

فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» هم اکنون بر روی پرده‌های سینماهای سراسر دنیا قرار دارد. چندی پیش، جیمز گان، کارگردان این مجموعه سینمائی، ساخت نسخه سوم آن را تائید و اعلام کرد اما تاکنون تاریخ اکرانی برای آن مشخص نشده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.