مدت زمان فیلم Dunkirk مشخص شد

22 June 2017 - 18:00

فیلم جنگ جهانی دومی Dunkirk «دانکرک» یکی از کوتاه‌ترین ساخته‌های کریستوفر نولان (Christopher Nolan) خواهد بود. آخرین ساخته این کارگردان که از ماه جولای میلادی توسط استودیوی برادران وارنر به روی پرداخت خواهد رفت، درباره یکی از مشهورترین نبردهای جنگ جهانی دوم است که در فرانسه روی داد. البته این مدت نسبتاً کوتاه به آن معنا نیست که با فیلمی معمولی طرف خواهیم بود؛ چراکه نولان پیشتر اعلام کرده بود که این فیلم یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌هایی است که در رابطه با جنگ جهانی دوم ساخته می‌شود. با سینما گیمفا همراه باشید.

دو فیلم اخیر کریستوفر نولان یعنی Interstellar «بین ستاره‌ای» و The Dark Knight Rises «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» حدود ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه زمان داشتند. مدت زمان ۳ ساعته برای فیلم‌های مرتبط با جنگ جهانی امری رایج است. اما طبق گفته‌های نولان، «دانکرک» تفاوت بسیاری با فیلمهای جنگی دیگر خواهد داشت و مدت زمان کوتاه آن گواهی بر این ادعاست.

بر اساس گزارش وب‌سایت THR، فیلم «دانکرک» حدود ۱ ساعت و ۴۷ دقیقه زمان خواهد داشت. این کوتاه‌ترین فیلم نولان پس از نخستین اثر اوست؛ فیلم Following «تعقیب» محصول سال ۱۹۹۸ میلادی تنها ۱ ساعت و ۹ دقیقه زمان داشته است. «دانکرک»در قیاس با دیگر فیلم‌های اخیر نولان از زمان بسیار کمتری برخوردار خواهد بود. به طور مثال، فیلم «بین ستاره‌ای» حدود ۲ ساعت ۴۹ دقیقه زمان داشت. این در حالی است که سه‌گانه «شوالیه تاریکی» هر کدام حدود ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه یا بیشتر زمان داشتند. «دانکرک»نخستین فیلم نولان پس از فیلم Insomnia «بی‌خوابی» اثر سال ۲۰۰۲ میلادی خواهد بود که حدود ۱ ساعت و ۵۸ دقیقه زمان داشت.

«دانکرک» در قیاس با دیگر فیلم‌های تابستان امسال نیز از زمان کمتری برخوردار خواهد بود. به طور مثال، فیلم‌های Transformers: The Last Knight «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» حدود ۲ ساعت و ۲۹ دقیقه، Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» حدود ۲ ساعت و ۲۱ دقیقه و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» حدود دو ساعت و ۱۵ دقیقه زمان دارند. از سوی دیگر، فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» نیز که حدود دو هفته قبل از فیلم «دانکرک» به روی پرده خواهد رفت، حدود ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه زمان خواهد داشت. این در حالیست که به وب‌سایت THR یادآور شده است که مدت زمان مشخص شده برای فیلم «دانکرک» شامل تیتراژ‌های آغازین و پایانی آن نیز می‌شود که گفته می‌شود ۱۰ دقیقه زمان خواهند داشت.

فیلم مورد انتظار «دانکرک» از تاریخ جمعه ۳۰ تیر ماه (۲۱ جولای ۲۰۱۷) با درجه سنی «مثبت ۱۳ سال» به صورت گسترده به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.