سریال‌های رمضانی کِی تمام می‌شوند؟

22 June 2017 - 17:57

با پایان ایام رمضان، پرونده دو سریال مناسبتیِ «نفس» و «زیر پای مادر» هم بسته می‌شود.

به گزارش ایسنا، در ایام رمضان امسال چهار مجموعه نمایشی از شبکه‌های یک، دو، سه و پنج سیما پخش شدند که برخی از آن‌ها جدید و دو مجموعه‌ی دیگر دوبله شده بودند. سریال‌ «زیر پای مادر» و «نفس» از شبکه‌های یک، و سه سیما پخش شدند و مجموعه‌های «رستاخیز تفنگ‌ها» از شبکه دو و «افسانه سامبونگ» از شبکه پنج سیما به روی آنتن رفتند.

 «نفس»

هر چند «نفس» سریالی رمضانی نبود، اما پخش آن در ایام رمضان آن هم به عنوان اولین سریال پس از افطار با واکنش‌های متفاوتی از سوی مخاطب روبرو بود. البته قرار گرفتن مناسبت‌های ۱۵ خرداد و ۷ تیر در این مجموعه بی‌ارتباط با این ایام هم نبود.

سریال «نفس» آخرین قسمت از سه گانه جلیل سامان به تهیه‌کنندگی احمد کاشانچی است که تاکنون ۲۳ قسمت از این مجموعه به روی آنتن رفته است و پخش آن تا چند روز پس از عید فطر (۷تیر ماه) به اتمام می‌رسد. پشت صحنه‌ی «نفس» هم روز پنج‌شنبه(۸ تیر ماه) از تلویزیون پخش خواهد شد.

داستان سریال «نفس» در مورد جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد.

مسعود رایگان، داریوش فرهنگ، فاطمه گودرزی، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، قربان نجفی، هادی عامل هاشمی، شهاب شادابی، احسان امانی، آتوسا راستی، با معرفی ساناز سعیدی، هدایت هاشمی، خسرو شهناز و رامین راستاد از بازیگرانی بودند که در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

«زیر پای مادر»

مجموعه تلویزیونی«زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در شب‌های ماه مبارک رمضان به روی آنتن رفت و پخش آن (شنبه ۴تیر ماه)قبل از عید فطر به اتمام می‌رسد.

این مجموعه در ۲۷قسمت و آخرین قسمت آن شنبه ۴ تیر ماه به روی آنتن خواهد رفت. بیش از نیمی از اتفاقات و داستان سریال در مشهد مقدس و حرم امام رضا (ع) رخ می‌دهد که همین مسئله فضای معنوی سریال «زیر پای مادر» را بالا برده است.

کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، مهدی سلطانی، مجید واشقانی، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، حمیدرضا هدایتی، درسا بختیاری و علیرضا آرا از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» هستند. هنوز تصمیمی برای پخش پشت‌صحنه این مجموعه گرفته نشده است.

«رستاخیز تفنگ ها» محصول سال۱۳۹۲ تلویزیون المنار لبنان و با موضوع مقاومت مردم سوریه و لبنان علیه استعمار فرانسه در خلال دهه ۱۹۲۰ است. این سریال هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.
سریال کره ای «افسانه سامبونگ» نیز از ابتدای رمضان هر روز  ساعت ۱۹ بر روی آنتن شبکه پنج رفت. این سریال محصول سال ۲۰۱۴  کره جنوبی به کارگردانی کانگ بیونگ تایک است که زهره شکوفنده مدیر دوبلاژ آن را بر عهده داشته است.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    تموم شن یهو با گیم اف ترونز تداخل نداشته باشن :)))))