اونا چاپلین، بازیگر سریال Game of Thrones به دنباله‌های Avatar پیوست

23 June 2017 - 10:00

اونا چاپلین (Oona Chaplin) که به خاطر حضور در سریال Game of Thrones به شهرت رسیده است، به تیم بازیگران چهار دنباله جدید فیلم Avatar «آواتار» پیوست. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

نخستین قسمت از این سری در سال ۲۰۰۹ میلادی به روی پرده رفت و با فروش بی‌مانند خود به یک موفقیت عظیم دست یافت و عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کرد. جیمز کامرون (James Cameron) خالق این مجموعه، بیش از یک دهه است که تصمیم دارد دنباله‌ای بر این فیلم بسازد. تعداد دنباله‌های این سری در بازه‌های زمانی مختلف نوسانات مختلفی داشته اما در حال حاضر قرار است که شاهد چهار قسمت جدید برای این مجموعه سینمائی باشیم که در فاصله بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ به اکران درخواهند آمد.

اگرچه هنوز جزئیات بسیار کمی از این دنباله‌ها در دسترس است، اما گفته می‌شود که اکثر بازیگران قسمت نخست «آواتار» از جمله سم وورتینگتون (Sam Worthington)، زو سالدانا (Zoe Saldana)، سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) و استفان لنگ (Stephen Lang) برای تکرار نقش‌های خود به این دنباله‌ها بازمی‌گردند. طبق گزارش The Wrap، جدیدترین شخصی که به تیم بازیگری قسمت‌های جدید سری «آواتار» پیوسته، اونا چاپلین، نوه دختری چارلی چاپلین، خواهد بود که قرار است در قالب شخصیتی به نام وارانگ (Varang) به ایفای نقش بپردازد. از نقش وی به عنوان فردی «قوی و پر جنب و جوش» یاد می‌شود. گفته می‌شود که وی در هر چهار قسمت جدید این سری در قالب نقش مکمل حضور خواهد داشت.

اونا چاپلین بیشتر به خاطر ایفای نقش تالیسا مایگیر/استارک در سریال محبوب Game of Thrones به شهرت رسیده است. از جمله آخرین حضور‌های او در قاب‌های تلویزیون می‌توان به بازی در نقش زیلفا گیری (Zilpha Geary) در سریال Taboo از شبکه‌های BBC و FX اشاره کرد.

نخستین دنباله سری «آواتار» یعنی «آواتار ۲» از تاریخ جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ (۱۸ دسامبر ۲۰۲۰) به روی پرده خواهد رفت. از سوی دیگر، فیلمهای «آواتار ۳» در تاریخ جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۱)، «آواتار ۴» در تاریخ جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳ (۲۰ دسامبر ۲۰۲۴) و «آواتار ۵» در تاریخ جمعه ۲۸ آذر ۱۴۰۴ (۱۹ دسامبر ۲۰۲۵) به اکران درخواهند آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.