کالتن هاینز به فصل هفتم سریال American Horror Story پیوست

23 June 2017 - 11:00

کالتن هاینز (Colton Haynes) جدیدترین هنرپیشه‌ای است که به تیم بازیگران فصل هفتم سریال موفق American Horror Story پیوسته است. این بازیگر تاکنون در سریال‌هایی از جمله Arrow محصول شبکه CW و Teen Wolf محصول شبکه MTV حضور داشته است. او همچنین در فیلم جدید اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) نیز یعنی Rough Night «شب خشن» با او همبازی شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

طرفداران این مجموعه پس از فصل‌های موفق گذشته که در مکان‌ها و بازه‌های زمانی مختلف جریان داشت، مشتاقانه منتظر فصل هفتم آن هستند که هنوز عنوان مشخصی ندارد. رایان مورفی (Ryan Murphy) خالق این سریال پیشتر اعلام کرده بود که این فصل به نوعی به American Horror Story: Freak Show ارتباط خواهد داشت اما وقایع آن در دنیای معاصر دنبال می‌شود. مورفی همچنین تائید کرده است که فصل هفتم سری American Horror Story به وقایع انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز ارتباط خواهد داشت و در آن شاهد اشاراتی به درگیری‌های سیاسی هیلاری کلینتون (Hillary Clinton) و دونالد ترامپ (Donald Trump) خواهیم بود.

خبر پیوستن کالتن هاینز به فصل هفتم سریال American Horror Story مستقیماً از سوی رایان مورفی اعلام شده است. وی با انتشار تصویری از هاینز با چهره‌ای خونین در اینستاگرام خود، حضور وی در این سریال را تائید کرد. تصویر مورد بحث را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

این نخستین همکاری هاینز و مورفی نخواهد بود چراکه این دو پیشتر در سریال ترسناک و کمدی Scream Queens نیز با یکدیگر همکاری کرده‌اند. اما متاسفانه ساخت سریال نامبرده پس از پخش تنها دو فصل، لغو شد.

هاینز در کنار افرادی از جمله بیلی ایکنر (Billy Eichner)، بیلی لورد (Billie Lourd) و لزلی گراسمن (Leslie Grossman) به عنوان چهره‌هایی شناخته می‌شوند که برای نخستین بار در سریال American Horror Story حضور یافته و به ایفای نقش می‌پردازند. از سوی دیگر، بازیگران قبلی این سری یعنی سارا پالسون (Sarah Paulson)، ایوان پیترز (Evan Peters)، آدینا پورتر (Adina Porter) و شاین جکسون (Cheyenne Jackson) نیز برای تکرار نقش‌های خود بازخواهند گشت. لیدی گاگا (Lady Gaga) برخلاف میل باطنی‌اش مبنی بر حضور در این سریال، به دلیل مشغله‌های کاری از حضور در فصل هفتم این سری انصراف داده است.

فصل هفتم سریال American Horror Story از ماه سپتامبر سال جاری میلادی از طریق شبکه FX به روی آنتن خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.