Tom Holland از تبدیل شدن به مرد‌ عنکبوتی بسیار خوشحال است

25 June 2017 - 09:49

تام هالند (Tom Holland) امروز به توییتر آمد تا نشان دهد در دنیای سینماتیک مارول مرد‌‌‌عنکبوتی شده‌است و همچنین از هواداران بابت حمایت‌هایشان در طول این دو سال تشکر کند. ستاره‌ی جوان فیلم Spider-Man: Homecomiing (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) ابتدا در فیلم Captain America: Civil War (کاپتان آمریکا: جنگ داخلی) به روی صحنه رفت و همچنین بازی در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بینهایت) را شروع کرده است، اما این تابستان بهترین لحظه برای درخشش هالند در اولین فیلم انفرادی و عنکبوتی MCU است. با سینما گیمفا همراه باشید.

از زمان شروع‌ بازیگری، هالند در شبکه‌های اجتماعی، توییت‌کردن و پست گذاشتن ویدیو در اینستاگرام بعنوان جوان‌ترین عضو MCU ، فعال بوده است. بازیگر جوان همواره دوست داشته است که عضوی از این جهان بزرگ کمیک باشد.

اما حالا، هالند توییتی را پست کرده‌است که جشن دومین سالی است که او به عنوان مرد‌عنکبوتی برای MCU بازی می‌کند و می‌گوید:

دو‌‌سال پیش در چنین روزی من نقش مرد عنکبوتی را بازی کردم و زندگی من کاملا عوض شد. من چه نقش فوق‌العاده‌ای و چه هوادران شگفت‌انگیزی دارم (شکلک قلب).”

این توییت بیش از پانزده هزار بار لایک شد، که نشان می‌دهد چقدر هواداران هالند از بازی او قدر‌دانی می‌کنند. این اولین بار در‌ این هفته نیست که هالند از هوادارانش تقدیر می‌کند. پیش‌تر او یک ویدیو در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می‌داد او در حال امضا کردن صفحات کمدی مرد عنکبوتی است و سپس صفحات را مچاله کرده و به بیرون از پنجره می‌اندازد. این برای هالند راهی بود تا چیزی به هوادارانش بدهد چرا که او اجازه نداشت اتاق هتل خود را ترک کند و هوادارانش را در بیرون ببیند. در واقع این راهی برای خارج‌شدن از محدودیت بود و همچنین باعث شد هوادران برای این‌حرکت فوق‌العاده‌اش بیشتر دوستش داشته باشند.

البته خیلی تعجب آور نیست که چنین بازیگر جوانی از پیوستن به این نقش موفقیت آمیز در MCU هیجان زده باشد. اکثر بازیگران تاییدکرده‌اند که فرصت بازی به‌عنوان یک ابر قهرمان چه در MCU چه در DECU را دوست خواهند داشت. با این وجود خالی از لطف نیست که ببینید هالند چقدر مشتاق و علاقه‌مند است و دیدن اینکه او سالگرد بازیگری‌اش را در این نقش، جشن می‌گیرد بسیار جالب خواهد بود. بعلاوه مشاهده‌ی تشکر فراوان یک ابر قهرمان دیگر از هوادارانش و پیوستن او به کسانی مانند کریس پرات (Chris Pratt) و کریس اونز (Chris Evans) که پیشرفت کرده‌اند تا طرفدارانشان را خوشحال کنند، می‌تواند بسیار جالب توجه باشد.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.