گیشه سینمای ایران| «رگ خواب» نیم میلیاردی شد

25 June 2017 - 10:02

در پایان هفته گذشته فیلم سینمایی «نهنگ عنبر۲» بر خلاف دو هفته پیش با افزایش مخاطب مواجه شد و توانست در دو روز پنجشنبه و جمعه ۳۷۵ میلیون تومان فروش کند. از سوی دیگر فیلم «مادر قلب اتمی» ساخته علی احمدزاده با پایان آخر هفته گذشته، توانست درآمد خود را به رقم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برساند. از نکات جالب این هفته افزایش فروش فیلم‌های سینمایی در پایان هفته گذشته بود، زیرا پس از حمله تروریستی تهران، سینمای ایران با افت فروش مواجه شده بود.

اکسیدان

«اکسیدان» دومین فیلم تحریمی حوزه هنری در سال ۹۶ از سه شنبه هفته گذشته در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. در این فیلم جواد عزتی، امیر جعفری،شبنم مقدمی،شقایق دهقانی،رضا بهبودی ،لیندا کیانی و… به ایفای نقش می پردازند. حبیب اسماعیلی مدیر عامل «رسانه فیلمسازان» فروش کل این فیلم را ۳۶۰ میلیون تومان اعلام می کند. «اکسیدان» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته پیش به ترتیب ۱۲۰ و ۱۳۰ میلیون تومان فروش کرد. حامد محمدی و منوچهر محمدی کارگردانی و تهیه کنندگی «اکسیدان» را بر عهده دارند.

رگ خواب

فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله سال گذشته در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و لیلا حاتمی برای بازی در آن سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. این فیلم سینمایی از بیست و هفتم خرداد ماه در سینماهای کشور اکران شد. روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» درآمد «رگ خواب» را ۵۵۰ میلیون تومان اعلام می کند که سهم سینماهای تهران از این مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان بوده است. «رگ خواب» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۱۱۰ و ۱۳۰ میلیون تومان فروش کرد.

مالیخولیا

جدیدترین ساخته مرتضی آتش زمزم، از بیست و هفتم خرداد ماه در سینماهای کشور به صورت محدود به نمایش درآمده است. در این فیلم محمدرضا هدایتی، لیلا اوتادی، لاله اسکندری، نادر فلاح و محمد فیلی به ایفای نقش می‌پردازند. داریوش باباییان مدیر عامل «شکوفا فیلم» فروش این فیلم در روزهای گذشته را ۶ میلیون تومان اعلام می کند.

زیر سقف دودی

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» ساخته پوران درخشنده با بازی فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، شهرام حقیقت دوست، آزیتا حاجیان و… از هفدهم خرداد ماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. بنا بر اعلام سایت سینما تیکت، این فیلم سینمایی تا به امروز ۵۶۵ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

مادر قلب اتمی

«مادر قلب اتمی» ساخته علی احمد‌زاده با بازی ترانه علیدوستی، محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان و…  از دهم خرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. «مادر قلب اتمی» در روزهای پنجشنبه و جمعه هم به ترتیب ۶۰ و ۵۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

برادرم خسرو

اولین فیلم سینمایی احسان بیگلری، با بازی شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی، بیتا فرهی و… برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. این فیلم سینمایی از ۲۰ اردیبهشت ماه در سینماهای کشور اکران شد و تا پایان شب گذشته توانسته یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کند. «برادرم خسرو» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۳۰ و ۳۸ میلیون تومان فروخته است.

نهنگ عنبر: سلکشن رویا

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر: سلکشن رویا» که پس از حمله تروریستی تهران با افت فروش محسوس روبرو شده بود، در روزهای پنجشنبه و جمعه توانست نسبت به دو هفته پیش مخاطبان بیشتری را به سالن های سینما بکشاند. این فیلم تا پایان شب گذشته فروش کل خود را به رقم ۱۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برساند که سهم سینماهای تهران از این مبلغ ۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بوده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۱۷۰ و ۲۰۴ میلیون تومان فروش کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.