ریمستر ۱۰۸۰ فیلم Batman: Mask of the Phantasm به زودی منتشر می شود

25 June 2017 - 12:33

سرانجام نسخه Blu-ray فیلم Batman: Mask of the Phantasm یکی از دوست داشتنی ترین داستان های تاریخ شوالیه تاریکی، منتشر شد. این مجموعه که به دستاورد عظیمی در تاریخ داستانی بتمن دست یافته، داستان تبهکار جدید و مرموزی به نام Phantasm است که گروهی از جنایتکاران گاتهام را می کشد. وظیفه ی بتمن توقف Phantasm و تلاش برای مشخص کردن انگیزه های آن هاست. با توجه به گذشته بروس وین، آندرا بیومونت به گاتهام بازمی گردد و باعث می شود بروس یاد رابطه رومانتیک شان و تاثیر مستقیم آن روی بتمن بودنش بیفتد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فلاش بک های مکرر اصالت بتمن را از زاویه جدیدی نشان می دهند و روی بخشی از زندگی او زوم می کنند که توسط کتاب های کامیکس و فیلم ها نادیده گرفته شده است، روزهایی که او مرد جوانی بود و هنوز کاملا شورشگر نشده بود. این فلاش بک ها با داستان جدیدی از Phantasm به پایان می رسند، روش های غم انگیزی که Batman: Mask of the Phantasm را نه تنها انیمیشن فوق العاده ای بلکه یکی از بهترین فیلم های بتمن می کند.

طبق چیزی که توسط مجموعه آرشیو وارنر از طریق فیس بوک و توییتر اعلام شده، فول اچ دی ۱۰۸۰ این فیلم ماه بعد منتشر خواهد شد و در هر دو ابعاد ۱۶×۹ و ۴×۳ موجود خواهد بود.

کارگردانی انیمیشن Batman: Mask of the Phantasm بر عهده اریک رادومسکی (Eric Radomski) و بروس تیم (Bruce Timm) بوده و در این انیمیشن شاهد حضور صداپیشگان بسیار برجسته‌ای بودیم که خیلی ها شخصیت‌های بتمن و جوکر را با آن‌ها می‌شناسند. کوین کانروی (Kevin Conroy) در نقش بروس وین/بتمن، مارک همیل (Mark Hamill) در نقش جوکر، دانا دلانی (Dana Delany) در نقش آندریا بیومونت، از صداپیشگان این انیمیشن بوده اند.

منبع: screenrant

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.