اپیزود نهم جنگ‌ستارگان به شکل باشکوهی با کری فیشر خداحافظی خواهد کرد

26 June 2017 - 19:50

چند ماه بیشتر از مرگ غم انگیز کری فیشر(Carrie Fisher) و شوکی که به جامعه طرفداران سری فیلم‌های Star Wars «جنگ‌ستارگان» وارد شد نمی‌گذرد حالا کالین تروارو(Colin Trevorrow) کارگردان قسمت نهم جنگ‌ستارگان گفته که این فیلم به باشکوه‌ترین نحو از شخصیت پرنسس لیا و کری فیشر خداحافظی خواهد کرد. آخرین نقش آفرینی کری فیشر در نقش پرنسس لیا در Star Wars: The Last Jedi خواهد بود.  باب آیگر (Bob Iger) رئیس کمپانی دیزنی گفته است که نقش کری فیشر در قسمت نهم این سری فیلم تغییری نکرده و بعد ار مرگ او هیچ تغییری در فیلمنامه ایجاد نشده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

حالا باید دید که لوکاس فیلم چگونه می‌تواند این موضوع را مدیریت کند. آن‌ها اعلام کرده‌اند که از تکنولوژی موشن کپچر برای بازساری چهره کری فیشر استفاده نخواهند کرد (از این تکنولوژی برای بازسازی چهره پیتر کوشینگ (Peter Cushing) در فیلم Rogue One  استفاده شده بود) احتمال این که که شخصیت پرنسس لیا در اپیزود ۹ حضور نداشته باشد بسیار زیاد است اما به نظر می‌رسد که تروارو تمام تلاشش را می‌کند تا یاد کری فیشر در میان طرفداران گرامی بدارد.

تروارو در مصاحبه‌ای راجع به این که مرگ فیشر چقدر روی مراحل ساخت فیلم تأثیر داشته و این که نقش او در اپیزود۹ بسیار کلیدی بوده صحب کرده است.

او نقش مهمی در فیلم داشت و این چیزی بود که ما باید به‌صورت احساسی با آن دست‌ و پنجه نرم می‌کردیم حالا ما باید به شکلی با مرگ او دست و پنجه نرم می‌کردیم که بتوانیم روح او را سربلند کنیم اما متأسفانه به خاطر این اتفاق ناگوار بیشتر باید با قسمت احساسی وجودمان کار کنیم  همچنین او یکی از مهم ترین افراد در دنیای جنگ ستارگان بود و این مسئله که او دیگر در میان ما نیست خیلی دشوار است

با توجه به این که فیلمبرداری این فیلم از ژانویه سال ۲۰۱۸ آغاز می‌شود آن‌ها احتمالاً بهترین راه برای ادامه دادن داستان لیا را  را پیدا می‌کنند. آن‌ها می‌تواند با ادامه دادن راه Star Trek Beyond که شخیصیت لئونارد نیموی( Leonard Nimoy) فقید یعنی آقای اسپاک را وارد داستان کاپیتان کرک کرد شخصیت لیا را هم وارد داستان یکی از کاراتر‌های اپیزود۹ کنند به طور مثال خبر درگذشت پرنسس لیا به پو دمرون(Poe Dameron) و فین(Finn) برسد و آن‌ها تصمیم بگیرند که برای ادامه دادن راه لیا به جنگ با محفل اول بروند. اگر این شخصیت‌ها راه لیا را ادامه دهند و اهداف او‌ را دنبال کنند باعث می‌شود که این فیلم یک خداحافظی با شکوه با شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی لیا باشد.

چیزی که باید بدانیم این است که افرادی در لوکاس فیلم کار می‌کنند بهتر از هرکس دیگری می‌دانند که شخصیت پرنسس لیا چقدر برای دنیای جنگ‌ستارگان اهمیت دارد. پس باید مطمئن بود که این موضوعی نیست که آن‌ها به سادگی از آن عبور کنند. این که داستان پرنسس لیا چگونه به پایان خواهد رسید مسئله‌ای است که طرفداران آن را از نزدیکی دنبال خواهند کرد. چون هرکسی با خود فکر می‌کند که داستان پرنسس محبوشان در کهکشانی دور به کجا خواهد رفت. این موقیت بسیار دل‌خراشی است که فیلمسازان در آن گیر افتاده‌اند ولی با توجه به کارنامه لوکاس فیلم می‌توان به آن‌ها برای مدیریت این موقیت به بهترین نحو ممکن اعتماد کرد.

منبع: Screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.