ظاهرا پیتر پارکر در مردآهنی ۲ حضور‌ دارد

27 June 2017 - 22:00

نخستین صحنه‌های Spider-Man: Homecoming  (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) از جهان سینمایی مارول، در اینترنت تبلیغ شده‌است و برای کمک به این عصر جدید از داستان‌های عنکبوتی، کارگردان جان واتس (John Watts) فرصت استفاده از مرد‌آهنی (Iron Man) به‌عنوان مربی برای تام هالند یا همان پیتر پارکر (Peter Parker) را غنیمت شمرده‌است. اما چه می‌شود اگر این دو نفر قبل از Homecomig همدیگر را ملاقات کنند؟ بر این اساس هالند، (پیتر پارکر) مسیر یک فیلم در MCU (دنیای سینماتیک مارول) را طی کرد و این اتفاق در فیلم Iron Man 2 (مرد آهنی۲) افتاد.

تام هالند در حال یک مصاحبه‌‌ی مطبوعاتی پیرامون Spider-Man: Homecomiing (مردعنکبوتی: بازگشت‌به خانه) است که از او پرسیده می‌شود که آیا این بچه‌ی کوچکی که در کنار مردآهنی در نمایشگاه استارک ایستاده بود و یک رباط کشنده را نگاه می‌کرد، درواقع بچگی پیتر پارکر است. و هالند به هافینگتن پست (Huffington Post) گفت:

” او پیتر پارکر است. من امروز این موضوع را تایید می‌کنم. من با کوین فیج (Kevin Feige) رییس شرکت مارول همین بیست دقیقه‌ی پیش گفتگویی داشتم. شاید من کار یک اسپویلر بزرگ و قدیمی را انجام دادم، اما آن بچه آنجاست، و این خیلی خوب است. شبیه به نظریه‌ای که پیتر پارکر از ابتدا در جهان بوده‌است.” در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

پسر جوان هیچ قدرتی در صحنه ندارد. اما نمایشگاه استارک در شهر کویینز (جایی که پیتر زندگی می‌کند) قرار دارد و این یک نمایش علمی است، اتفاقی که پیتر پارکر جوان کاملا در آن حضور دارد. صحنه را یک بار  دیگر به سرعت نگاه کنید تا ببینید این ایده از کجا آمده است.

اما گیزمودو (Gizmodo) دقایقی بعد از شکت داستان HuffPo، تلفنی با تام هالند صحبت کرد. آن‌ها هالند را بخشی از داستان در‌نظر گرفته‌بودند اما نه واقعا. او به آن‌ها گفت:

“خنده دار است، من بیست دقیقه‌ قبل از مصاحبه‎‌ی هافینگتن، با کوین گفتگو داشتم و او این موضوع را تایید نکرد. من آن‌را به خودم گرفتم فقط به این دلیل که من فکر می‌کردم این یک داستان خوب می‌شود در حالی که نابود شد.”

صحبت‌های زیادی شده‌است و تعدادی تایید نصفه و نیمه نیز هست. پیتر پارکر از زمان Iron Man2 (مرد آهنی۲) در MCU حضور داشته است. این موضوع رسمی است. اما ما او را تا فیلم Ciivil War (نبرد داخلی) در لباس خودش نمی‌بینیم، اما اکنون کمی جای تعجب دارد که پیتر (تام هالند) در آن زمان عمو بن (Ben) را از دست داد و توسط یک عنکبوت گاز گرفته شد.

شما در مورد این ایده چه فکر می‌کنید؟ باید منتظر ماند تا در هفتم جولای Spider-Man: Homecoming اکران شود.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.