مت ریوز حضور بن افلک در فیلم مستقل بتمن را تائید کرد

27 June 2017 - 23:00

به تازگی مت ریوز (Matt Reeves) کارش را با فیلم مستقل The Batman «بتمن» آغاز کرده است و به صورت رسمی بیان داشت که بن افلک (Ben Affleck) در نقش شوالیه تاریکی ظاهر خواهد شد. بن افلک نخستین بار در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» در قالب نقش محبوب بتمن هنرنمایی کرد که اتفاقاً بر خلاف واکنش قبل از اکران فیلم نسبت به انتخاب افلک برای این نقش، با استقبال طرفداران مواجه شد و به یکی از نقاط قوت این فیلم تبدیل شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

پیش از ریوز قرار بود که افلک علاوه بر هنرنمایی در فیلم «بتمن» وظیفه نویسندگی و کارگردانی آن را نیز برعهده داشته باشد. اما مدتی پیش وی از کارگردانی این پروژه انصراف داد و اعلام کرد که تنها بر روی هنرنمایی در آن تمرکز خواهد کرد. با این وجود، از مدتی قبل شاهد انتشار شایعات متعددی مبنی بر کناره‌گیری افلک از ایفای نقش شخصیت محبوب بتمن می‌دادند.

ریوز به تازگی مصاحبه‌ای با وب‌سایت «Getty» داشته است و در طی آن اعلام کرد که پس از اتمام کارش با فیلم War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره میمون‌ها»، کار بر روی فیلم «بتمن» را آغاز خواهد کرد. وی در جریان این گفتگو رسماً تائید کرد که بن افلک همچنان برای بازی در نقش بتمن در نظر قرار دارد و شایعات منتشر شده مبنی بر انصراف او صحت ندارند.

پیش از فیلم مستقل «بتمن»، شاهد هنرنمایی دوباره افلک در قالب نقش شوالیه تاریکی در فیلم Justice League «لیگ عدالت» خواهیم بود که در تاریخ جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت. گفته می‌شود که ریوز تصمیم دارد تا فیلم «بتمن» را از اوایل سال آینده میلادی مقابل دوربین ببرد تا شاهد اکران احتمالی آن در سال ۲۰۱۹ میلادی باشیم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.