تصویر جدیدی از ماموریت غیرممکن ۶ منتشر شد

28 June 2017 - 22:00

هم تیمی قابل اعتماد اتان هانت به Mission: Impossible 6 (ماموریت غیرممکن ۶) برگشته در حالی که وینگ رامس (Ving Rhames) در نقش لوتر استیکل بازی می کند. رامس از همان ابتدای شروع فرنچایز ماموریت غیرممکن در این فیلم حضور داشته و در اصل تنها کسی است که همراه با تام کروز از آغاز در این فیلم بازی کرده است. جدا از کوچک یا بزرگ بودن نقش هایی که او ایفا کرده، رامس در هر فیلم مورد استقبال قرار گرفته است. او به Mission: Impossible – Rogue Nation برگشته و خبر حضور او در این فیلم تایید شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

لوتر شخصیت ثابت این فرنچایز است و نشان داده که می تواند به اتان در موقعیت های دشوار کمک کند. در حالی که مطمئن نیستیم دقیقا چه چیزی در انتظار این دو نفر است، جدیدترین عکس منتشر شده نشان می دهد که این دو دوباره کنار هم قرار گرفته اند.

کریستوفر مک کواری (Christopher McQuarrie) تصویری را از تولید این فیلم در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که اتحاد مجدد اتان و لوتر را نشان می دهد. هنوز مشخص نیست ماموریت این دو در این سری از فیلم چیست. تولید این فیلم در حال حاضر در زلاند نو در حال انجام است و هوای سرد این منطقه ارزش دیدن این عکس را دو چندان می کند.

فرنچایز ماموریت غیرممکن بیست سالی است که ساخته می شود و طرفداران قدیمی این فرنچایز از دیدن شخصیت های متعدد نهایت لذت را می برند. کروز یک بار دیگر در نقش هانت ظاهر شده و رامس ستون دیگر این فیلم است. ماموریت غیرممکن ۳ سیمون پگ (Simon Pegg) و میشل موناگان (Michelle Monaghan) را نیز در اختیار دارد در حالی که شان هریس (Sean Harris) و الک بالدوین (Alec Baldwin) و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) نیز به این سری اضافه شده اند.

منبع: screenrant

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.