چرا باید مرد عنکبوتی ساخته شده توسط کمپانی مارول از به نمایش گذاشتن گابلین سبز خودداری کند

28 June 2017 - 22:30

دشمن بتمن، جوکر و دشمن سوپرمن، Lex Luthor است. و برای مرد عنکبوتی دشمن همیشگی او گابلین سبز است، زیرا هم در فیلم مرد عنکبوتی و هم در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز۲ ، گابلین رابطه نورمن و هری را به طور مرگباری تحت الشعاع قرار داد، تهیه کننده این فیلم، امی پاسکال، گفت که امیدوار است فیلم مرد عنکبوتی که MCU تولید می‌کند هرگز به داستان گابلین ربطی نداشته باشد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

و اما تام هالند، کسی که الان در نقش مرد عنکبوتی (پیتر پارکر) بازی می‌کند چه نظری دارد؟ آیا او می‌خواهد که گابلین را در دنیای مردعنکبوتی مشاهده کند و با او به مبارزه بپردازد؟ نه اینطور نیست او می‌گوید که:

من با امی پاسکال موافقم. به نظرم مرد عنکبوتی شخصیتی است که دشمن‌‌های زیادی دارد و ما باید بگردیم و به جای دشمنان قدیمی او که قبلا در سینما مشاهده کردیم ، دشمنان ناشناخته و جدید را با مرد عنکبوتی در این عرصه به چالش بکشیم.

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم شخصیت‌های نورمن و هری آزبورن از آن دست شخصیت‌هایی هستند که باید زود‌تر معرفی می‌شدند و در مرور زمان توسعه پیدا می‌کردند. البته این که رابطه بین پیتر (هالند) و نورمن خیلی سریع خدشه‌دار شد و کمی در ذوق بیننده زد. ممکن است که این قسمت از داستان در آینده توسط MCU به نمایش گذاشته شود و در پی داستان آن به مرور زمان (رابطه بین نورمن و هری) توسعه پیدا کند.

ما می‌توانیم در انتظار دیگر شخصیت‌های شرور مرد عنکبوتی باشیم که هرگز به نمایش گذاشته نشدند و در دنیای سونی نبودند، مانند Venum ،Black Cat و Silver Sable. آیا این ها به این معنا است که دیگر از Sandman ،The Lizard و دکتر اختاپوس که در مجموعه‌‌های قبلی مرد عنکبوتی حضور داشتند خبری نخواهد بود؟ ممکن است.

در فیلم Spider-Man:Homecoming ( مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) قهرمان دبیرستانی ما بعد از مبارزه Captain America:Civil War به خانه بر‌میگردد، اما این مسئله نا‌امید کننده است که او برای حضور در فیلم انتقام‌جویان دعوت نشده بود. در عوض او در تلاش حل و فصل تعدادی جنایت در سطح شهر، از جمله با دشمنش Vulture است. این فیلم در تاریخ هفتم جولای اکران می‌شود.

منبع:Cinemablend

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.