فروش ۷۱۰ میلیونی در تعطیلات عید فطر| فاصله پنج میلیاردی«نهنگ عنبر ۲» تا «گشت ۲»

29 June 2017 - 12:36

 فیلم سینمایی «نهنگ عنبر: سلکشن رویا» که در ابتدای اکران خود فروش قابل توجهی را بدست آورد، پس از حملات تروریستی تهران، همچون سایر فیلم‌های سینمایی با افت فروش مواجه شد. اما با گذشت چند هفته از این حملات، جدیدترین ساخته سینمایی سامان مقدم در تعطیلات عید فطر توانست ۷۱۰ میلیون درآمد کسب کند و فروش کل خود را به رقم ۱۵ میلیارد تومان برساند.

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر: سلکشن رویا» از بیستم اردیبهشت ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. همزمانی اکران این فیلم کمدی با روزهای انتخابات ریاست جمهوری، باعث شد که بسیاری از افراد پیش بینی کنند که این فیلم کمدی تا پیش از برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه به فروش چشمگیری دست نیابد. اما «نهنگ عنبر ۲» در ابتدای اکران خود به فروش بسیار چشمگیری دست یافت و برخی از رکوردها گیشه سینمای ایران را هم جا به جا کرد.

فروش این فیلم تا پیش از حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی، همچنان رو به رشد بود، اما پس از این حملات بسیاری از فیلم های روی پرده از جمله «نهنگ عنبر ۲» با افت فروش مواجه شدند. ولی این فیلک در تعطیلات عید فطر توانست به فروش چشمگیری دست یابد. این فیلم بنا به گفته مدیر فروش «فیلمیران» تا پایان شب گذشته ۱۵ میلیارد تومان فروش کرده است که سهم سینماهای تهران از این مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

«نهنگ عنبر ۲» همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه هم به فروش قابل توجهی دست یافت و توانست به ترتیب ۳۲۰ و ۳۹۰ میلیون تومان درآمد کسب کند.

«نهنگ عنبر: سلکشن رویا» تنها ۵ میلیارد تومان تا رکورد «گشت۲» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران فاصله دارد و همچنان می‌تواند تا سه هفته دیگر در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش خود ادامه دهد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.