نکاتی پیرامون فصل دوم سریال Preacher (خطر اسپویل)

29 June 2017 - 14:00

همان طور که ممکن است به یاد بیاورید، فصل اول Preacher (واعظ) خیلی دنباله روی کتاب های کامیک این مجموعه نبود. این سریال بیشتر به شخصیت پردازی، ساخت موقعیت ها و مکان های مختلف پرداخت و متاسفانه باعث شد بعضی از بهترین بازیگرانش از سریال حذف شوند. اگرچه این سریال اکنون در مسیر کامیک قرار گرفته، قهرمانان آن به دنبال پیدا کردن خدا هستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

قتل عام The Saint of Killers

The Saint of Killers به دنبال جس است. حمله به پلیس کمی مشابه چیزی است که بیشتر اوقات می بینیم. جسدهای کشف شده نشان می دهند چطور بعضی از قربانیان کشته شده اند (یکی از آن ها سوراخ بزرگی روی شکمش دارد و دیگری سر ندارد). محض یادآوری باید بگوییم که Saint مردی بود که عطش زیادی برای کشتن در سال ۱۸۰۰ داشت اما وقتی به درک رفت، جای فرشته مرگ را گرفت و بعدا ابزار مرگ مردم شد. با فرار جنسیس از دست جس، ماموریت او پس گرفتن و برگشت او بود.

کسیدی و تولیپ

دوباره شاهد روابط رومانتیک کسیدی و تولیپ هستیم که فصل اول شاهد آن بودیم و بخش مربوط به کسیدی خیلی دست کاری شده است. ممکن است این دو یک روز به هم برسند و ممکن هم است از هم جدا شوند.

مایک

نه مایک و نه اشلی هیچ یک در کامیک حضور ندارند و نقش مایک در این سریال توضیحی مجدد برای آنهایی است که ممکن است داستان را فراموش کرده باشند یا فصل اول را ندیده باشند. این بخش را می توان معرفی مایک نامید.

لانجلز

جس دوباره خانواده مادرش، لانجلز شیطانی و خبیث، را تمسخر می کند. این گروه در فصل اول بسیار مورد تمسخر قرار گرفت اما باتوجه به مسیری که این گروه در آن در حال پیشروی است، تصور می کنیم به زودی شاهد حضور آن ها باشیم. دوربین روی آکواریوم پشت سر جس زوم می کند در حالی که او به خانواده اش فکر می کند.

تامی

دوباره تامی در کامیکس اصلا حضور ندارد اما صحنه خنده دار اینجاست که کسیدی را در مانیتورهای پشت سر او می بینید.

گانش

مشخص می شود که فیور بعد از کمک گرفتن از Saint of Killers برای پیدا کردن جس، خیلی در بهشت مورد استقبال قرار نمی گیرد. مطمئن هستیم که شخصیت ها برای دانستن هویت Saint of Killers نزد او می روند.

استیو

شاید ندانید اما استیو دیلان بیست و دوم اکتبر سال گذشته درگذشت. دیلان غول صنعت کتاب کامیک بود و استعداد خود را به Judge Dredd، The Punisher، Animal Man، Hellblazer و سایرین داده بود. قبل از پخش فصل اول این سریال، استیو گفته بود که این مجموعه را خیلی دوست دارد.

جالب است که ببینیم سرانجام چه اتفاقی در این کامیک می افتد و حالا فصل خوب دیگری در راه است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.