لرد و میلر قسمت هایی از فیلم Han Solo که فیلم برداری کرده اند را حذف می کنند

29 June 2017 - 15:00

این احتمال وجود دارد که فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) از کارگردانی فیلم Han Solo کنار گذاشته شوند اما دیزنی مجبور شده اجازه دهد این افراد قسمت هایی از فیلم را که ساخته اند حذف کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

قانون Directors Guild، اتحادیه کارگردانان، می گوید این دو حق دارند قسمتی که تقریبا ۴ ماه است فیلم برداری کرده اند را از فیلم اصلی جدا کنند. آن ها تنها در صورتی می توانند این کار را انجام دهند که حداقل ۹۰ درصد از فیلم تحت امر آن ها ساخته شده باشد.

با روی کار آمدن ران هاوارد (Ron Howard) می توان فهمید که کار ساخت این فیلم آن قدر ها هم پیشرفت نداشته است. هاوارد صحنه های اضافی را با حضور بازیگرانی همچون آلدن ارینریچ (Alden Ehrenreich) در نقش هان سولو در ماه جولای فیلم برداری خواهد کرد. فیلم های جنگ ستارگان نیز با جلوه های ویژه آماده شده اند و ماه ها کار تدوین آن ها طول می کشد.

متن قرارداد بین آن ها اینگونه است:

کارگردانی که بعد از کارگردانی ۹۰ درصد از کار و نه ۱۰۰ درصد آن کنار گذاشته می شود، کارگردان اصلی خواهد بود و تمامی حقوق پس از تولید متعلق به اوست. هیچ کس حق دخالت در کار کارگردان فیلم در مدت حذف فیلم ندارد. بدون حضور کارگردان هیچ حذفی در صنعت فیلم و تصویر صورت نمی گیرد.

حتی اگر این کارگردانان فیلم شان را حذف کنند دیزنی هیچ اجباری برای نمایش آن ندارد. توافق نامه DGA پر از جزئیات جالب است. این توافق نامه قوانینی درباره حمل و نقل دارد (کارگردان باید نزدیک لوکیشن مستقر شود و مسئولیت رفت و آمد او با استودیو است) و پارامترهایی هم برای افرادی که زیر آب فیلم برداری می کنند دارد.

منبع: thewrap

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.