تاریخ انتشار نسخه‌ی بلوری فصل سوم از Star Wars: Rebels اعلام شد

29 June 2017 - 23:36

تاریخ انتشار نسخه‌ی بلوری و دی‌وی‌دی Star Wars Rebels (جنگ ستارگان: شورشیان) اعلام شده‌است. یک مجموعه انیمیشن تلویزیونی تحت عنوان Star Wars، تولید‌شده توسط Lucasfilm که ساخت بیست‌ و‌ دو قسمت از فصل سوم خود را در ۲۴ سپتامبر۲۰۱۶  باقسمت‌های آخر Zero Hour: Part 1 (ساعت صفر: بخش اول) و Zero Hour: Part 2 (ساعت صفر: بخش دوم) شروع کرد و در ۲۵ مارچ۲۰۱۷ به‌پایان رساند.

پس از موفقیت مجموعه‌ی Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ کلون‌ها)، Rebels (شورشیان) ۱۴سال پس‌از فیلم Star Wars: Revenge of the Sith (انتقام سیث) و ۵ سال قبل از اولین فیلم در سه‌گانه‌ی اصلی Star Wars: A New Hope (جنگ ستارگان: امید دوباره) اتفاق می‌افتد. با گسترش امپراطوری کهکشانی، گروهی از شورشیان در یک کشتی فضایی به‌نام Ghost (روح)، عملیاتی مخفی علیه پادگان امپراطوری که در اطراف سیاره لوتال (Lothal )قرار دارد، ترتیب می‌دهند. این مجموعه شامل شخصیت‌هایی نظیر اذرا بریجر (Ezra Bridger)، کانن جاروس (Kanan Jarrus)، هرا سیندالا (Hera Syndulla)، سابین رن (Sabin Wren)، گارزب اورلیوس (Garazeb Orrelios)، کاپتان رکس (Captain Rex) و همچنین شخصیت‌های تکراری مانند دارث وادر (Darth Vader)، امپراطور پالپاتین (Emperor Palpatin) و احسوکا تانو (Ahsoka Tano) است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با توجه به اخبار جنگ ستارگان، نسخه‌ی بلوری و دی‌وی‌دی فصل سوم آن در ۲۹ ام آگوست ۲۰۱۷ پخش خواهد‌شد. در اینجا یک بیانیه از دیزنی(Diesney) درمورد انتشار و نگاهی به کاور بلوری این فیلم داریم:

” Star Wars Rebels (جنگ ستارگان: شورشیان) در فصل سوم تمام ۲۲ قسمت را با کیفیتی منحصر به‌فرد و هرگز دیده‌نشده در قالب بلوری و دی‌وی‌دی اراعه می‌دهد. داستان این فصل از جنگ ستارگان، سعی می‌کند شورشیان را به جنگ‌های کلون (Clone Wars) و سه‌گانه‌ی اصلی جنگ ستارگان متصل نماید. این مجموعه در ۲۹ آگوست در دسترس خواهد بود. فصل سوم جنگ ستارگان یکی از تحسین برانگیز‌ترین جنگ ستارگان‌های تاریخ را اراعه می‌دهد به همراه شخصیت‌های جذاب، جنگ‌های نفس‌گیر و دیدنی‌ترین فضاهای نبرد در مقایسه با آنچه پیش‌تر دیده‌ایم. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

پس از ایجاد یک پایگاه مخفی در آتولون (Atollon)، خدمه گاست (Ghost) که اکنون تحت رهبری اذرا (Ezra) قدرت گرفته‌اند، شورشی‌هارا با به‌دست‌آوردن منابع جدید و استخدام نیروها‌ی مشتاق علیه امپراطوری، تقویت می‌کنند. در این شرایط تلاش‌های امپراطوری برای از بین بردن شورش توسط سردمدار بزرگ ادمیرال ثراون (Admiral Thrawn) هدایت می‌شود که دیدگاه‌های استراتژیکی، تاکتیکی و فرهنگی او برخلاف آنچه قبلا مشاهده کرده‌ایم مورد تهدید قرار می‌گیرد. اذرا (Ezra) و سابین (Sabin) باید در نقش‌های جدید و چالش‌های جدید قرار بگیرند زیرا شورشی‌ها برای بزرگترین ماموریت خود آماده می‌شوند: حمله به امپراطوری.

نسخه‌ی بلوری و دی‌وی‌دی از فصل سوم «جنگ ستارگان: شورشیان» علاوه‌بر ۲۲ قسمت آن ،شامل موارد اضافی و هدیه نیز است. نسخه‌ی بلوری شامل موارد زیر خواهد‌بود:

بازگشت به ماندالور (Mandalor)- کشف جایی که ماندارول در رژیم امپراطوری قرار دارد و این‌که آیا سابین می‌تواند مردمش را در مقابل نیروها‌ی امپراطوری متحد کند.

ثراون (Thrawn): اسطوره دوباره متولد می‌شود- اهمیت ثراون را در داستان جنگ ستارگان مشاهده کنید. آینده ممکن است برای این تبهکار به یاد‌ماندنی باشد.

شاگردان طرد شده: کنوبی (Kenobi) و مال (Maul)- دو دشمنی که در طول تاریخ جنگ ستارگان با هم جنگیده‌اند و متوجه خواهید شد که چه زمانی برای پایان دادن به داستان آنها مناسب تر است.

شورشی اصلی. دیدار با این نسخه پیشرفته‌ و منحصر به‌فرد و بحث در مورد شخصیت او.

در ۱۹ قسمت به پشت صحنه‌ی بازیگران و خدمه‌ی سرگرم‌کننده‌‌ی این سریال سرگرم کننده بروید.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.