«رگ خواب» و «اکسیدان» یک میلیاردی شدند

30 June 2017 - 13:18

در اواخر ماه رمضان، دو فیلم «رگ خواب» و «اکسیدان» ساخته حمید نعمت الله و حامد محمدی به واسطه چند روز از یکدیگر در سینماهای کشور به نمایش درآمدند. این دو فیلم سینمایی به تازگی به یک میلیارد تومان فروش رسیده‌اند. «رگ خواب» از بیست و هفتم خرداد و «اکسیدان» از ۳۰ خرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمدند.

فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله با بازی لیلا حاتمی، کوروش تهامی و… برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمدند. لیلا حاتمی سال گذشته برای بازی در این فیلم سینمایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به خود اختصاص داد.

«رگ خواب» که از شنبه ۲۷ خرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد، پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات عید فطر، توانست مجموع فروش خود را به رقم یک میلیارد تومان برساند.

از سوی دیگر کمدی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی با بازی جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان ، رضا بهبودی ، لیندا کیانی و… از ۳۰ خرداد ماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. این فیلم که با تحریم سینماهای حوزه هنری هم مواجه شده، پس از گذشت ۹ روز توانسته یک میلیارد تومان فروش کند.

«رگ خواب» و «اکسیدان» در هفته گذشته به ترتیب ۶۸۵ و ۶۳۸ میلیون تومان درآمد کسب کردند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.