گیلرمو دل تورو فیلم Baby Driver را تحسین کرد

1 July 2017 - 09:00

گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro)، یکی از کارگردانان برجسته ای است که از تماشاچیان می خواهد برای دیدن فیلم Baby Driver به سینما بروند و این درحالی است که او کارگردان این فیلم، ادگار رایت (Edgar Wright) را در توییتر تحسین کرده است. فیلم Baby Driver که پنجمین فیلم بلند این کارگردان انگلیسی است، فیلم اکشن-کمدی جدیدی با درخشش انسل الگورت (Ansel Elgort) است که شب اول نمایش آن در سه شنبه گذشته ۲٫۱ میلیون دلار فروش داشت و اکنون اولین هفته ی اکرانش را سپری می کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

برخلاف این که انتظار می رود آخرین تلاش رایت در مقابل فیلم های جدیدی که قرار است به زودی روی پرده سینما قرار گیرند با شکست مواجه شود، این فیلم ممکن است هنوز همه را غافلگیر کند و به موفقیت بزرگی دست یابد. باتوجه به حضور افرادی همچون جان هام و جان برنتال، کار جدید رایت ممکن است اکران تابستانی دیدنی باشد و این چیزی است که همتای او، گیلرمو دل تورو نیز با آن موافق است.

دل تورو در اکانت توییترش پست ۱۳ نکته ای درباره فیلم Baby Driver  منتشر کرد که در آن گفته میان این فیلم با فیلم هایی همچون An American in Paris، The Driver، و Mean Streets ارتباط وجود دارد درحالیکه بیشتر توجه اش به شجاعت مثال نزدنی رایت پشت دوربین بوده است. دل تورو با تشبیه این فیلم به داستان حیواناتی که شاه و شاهزاده دیزنی را دارد، ۶۵۵۰۰۰ فالوور خود را به دیدن این فیلم در سینما تشویق کرده است. می توانید پست او را در قسمت زیر مشاهده کنید:

با اکران فیلم Baby Driver، رایت درباره ۵ فیلمی (Heat, The Driver, Reservoir Dogs, Point Break, The Blues Brothers) که از آن ها برای نوشتن فیلمنامه اخیرش الهام گرفته، حق داشته و براساس آنچه دل تورو گفته این تاثیرپذیری برای رایت خوب بوده است. فیلم جدید رایت درحالی اکران شده که توانسته توجه منتقدین را نیز به خود جلب کند و بدون شک باکس آفیس آخر هفته خوبی نسبت به دیگر رقبای خود خواهد داشت.

بعد از جدایی رایت از تولید فیلم Ant-Man استودیوی مارول، فیلمی که رایت گفته هنوز نمی داند بعد از جدایی او در چه مرحله ای قرار دارد، Baby Driver برگشت مجدد رایت به سینما طبق گفته ی خالق سه گانه Cornetto است. فقط زمان مشخص می کند فیلم جدید رایت چه عملکردی در آخر هفته ی روز استقلال آمریکا خواهد داشت. هرچند با کامنت مثبت دل تورو درباره این فیلم، به موفقیتی که طرفداران امید دارند دست خواهد یافت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.