ساخت فیلم Inception 2 رویایی که هیچ وقت تحقق نمی یابد

1 July 2017 - 14:46

جوزف گوردن-لویت (Joseph Gordon-Levitt)، ستاره ی فیلم Inception با انتشار خبری در توییتر آرزوی طرفداران این فیلم را برای دیدن دنباله فیلم علمی-تخیلی کریستوفر نولان بر باد داد. فیلم Inception که در سال ۲۰۱۰ اکران شد، یکی از موفق ترین پیشنهادات این دهه است که ۸۲۵٫۵ میلیون دلار، فروش خالص در باکس آفیس جهانی داشت و کاندید بهترین فیلم آکادمی اسکار شد. استودیو اصلی این فیلم ثابت کرده که اسم نولان به تنهایی باعث فروش یک فیلم می شود و کمپانی برادران وارنر نیز از نتیجه ای که رقم خورده خوشحال است. ارتباط این استودیوی فیلم سازی با این کارگردان ارتباطی طولانی مدت بوده و این فیلم بدون شک نقش قابل توجهی در شکل گیری این ارتباط داشته است. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Inception داستان زندگی کاب (با بازی لئو دی کاپریو)، خارج کننده از دنیای ذهنی باتجربه ای است که ماموریت آخرش را برای برگشتن کنار بچه هایش انجام می دهد. در پایان این فیلم دیدیم که کاب خوشحال است و پیش خانواده اش برمی گردد و بنظر می رسد داستان به پایان رسیده باشد. البته باتوجه به شهرت و تحسین شدن این فیلم، بنظر می رسد برادران وارنر دوست دارند دنباله این فیلم ساخته شود. چند سال قبل بازیگران اصلی این فیلم قرارداد بازی در دنباله های احتمالی این فیلم را امضا کردند اما گویا هیچ وقت این اتفاق نمی افتد.

وقتی در توییتر از گوردن-لویت درباره سری دوم Inception پرسیده شد، او در جواب این سوال خندید طوری که گویا به این زودی ها به دنیای رویاها برنمی گردد. می توانید صحبت او با یکی از طرفداران را در قسمت زیر مشاهده کنید:

راحت می شود فهمید چرا مخاطبین این فیلم می خواهند به خواب و سرگردانی دوزخ برگردند. بنظر نمی رسد سازندگان آن به ماجراهای بیشتر در این فیلم فکر کرده باشند. این فیلم روایت کاملی است که اول، وسط و آخر دارد. صحنه آخر سرنوشت کاب را باز می گذارد تا بیننده خودش آن را حدس بزند اما این نامعلوم بودن به این معنی نیست که می توان داستان را ادامه داد. علاوه براین، ادامه دادن داستان کاب ممکن است سری اول آن را زیر سوال ببرد.

همان طور که کارگردان سه گانه مشهور شوالیه تاریکی برای همه شناخته شده است، نولان با ساخت دنباله ها غریبه نیست اما خارج از شهر گاتهام، او کارگردان فیلم هایی است که قرار نیست به فرنچایز تبدیل شوند. این کارگردان نشان داده که در صنعت فیلم سازی بسیار بلند پرواز است و خیلی ها ترجیح می دهند او فیلم های اصلی بسازد. بازیگران اصلی این فیلم هم هر کدام مشغول کاری هستند. هاردی در حال بازی در فیلم Venom کمپانی سونی است و دی کاپریو در حال بررسی حجم عظیمی از پروژه هاست که بعد از بردن اسکار فیلم Revenant به سوی او روانه شده اند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.