واکنش کمپانی برادران وارنر به کارگردانی بتمن توسط مت ریوز

1 July 2017 - 22:00

ارتباط کمپانی برادران وارنر با کارگردان جدید بتمن، مت ریوز (Matt Reeves) آغاز فوق العاده خوبی داشته و از نظر این کارگردان هر دو طرف از این همکاری هیجان زده هستند. با کنار رفتن بن افلک (Ben Affleck) از منصب کارگردانی Batman (بتمن)، کمپانی برادران وارنر سریعا جایگزینی برای او پیدا کرد. اما مسئولیت این کارگردان برای ساخت فیلم Planet of the Apes باعث شده نتواند خیلی روی پروژه جدید دنیای سینماتیک دی سی متمرکز شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه ریوز کارگردان این فیلم است، صحبت هایی درباره حضور او در این پروژه از قبل صورت گرفته بود و این منجر به تصویب شدن حضور در بتمن شد اما چیزی که کمی عجیب است این است که این دو طرف گویا رو در رو صحبت نکرده اند. ریوز در مصاحبه ای با سایت Variety  درباره فرایند ملحق شدنش به دنیای دی سی گفت. بعد از اینکه از او درباره صحبت های صورت گرفته میان او و کمپانی پرسیده شد، او گفت که او و اسنودیو هر دو از پیشرفت اولیه بتمن خوشحال هستند و معتقد است که ارتباط کاری آن ها باتوجه به تجربه او تاکنون، فوق العاده خواهد بود.

امیدوارم که اینطور باشه. اجازه بدید اینطور بگم که من قبلا با این استودیو کار نکردم اما تجربه ام به من میگه که همه چیز تا حالا خوب پیش رفته. وقتی بهشون میگم میخوام چکار کنم اونا واقعا به وجد میان. این تازه اول راهه. وقتی من فیلم میمون ها را می خواستم بسازم، هیچ ایده ای نداشتم و هیچ وقت اینطوری فیلم نساخته بودم. حتی فیلم Cloverfield که ساخت کمپانی پارامونت بود هم خیلی فیلم استودیویی نبود. فیلم Bad Robot اصلاح شد و استودیو خیلی از این فیلم حمایت کرد و فیلم را اکران کرد اما این فیلم هم استودیویی نبود. این دوتا فیلم دقیقا همون چیزی شدند که میخواستم. اگر هم مشکلی دارند اجتناب ناپذیر بوده اند و بخاطر کمبود زمان و مشکلات دیگر رخ داده اند. این استودیوها جاهایی نبودند که من بخوام برگردم اونجا بگم، اَه دوباره اینجا. فکر می کردم هر استودیویی یک قلقی داره. من جز فاکس با استودیو دیگه ای کار نکردم. برای همین این تجربه کاری جدیدی برای من خواهد بود. می توانم بگم که آنها خیلی از این مسئله هیجان زده هستند و تصور می کنم اگر قرار باشه ما به بن بست بخوریم باید آن را حل و فصل کنیم. من خیلی به این امیدوارم و مثبت فکر می کنم. من منکر این نیستم که در گذشته کمپانی وارنر با کارگردانشان در دنیای دی سی مشکل داشته اند. سانسور اصلی فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice  (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) ساخته زاک اسنایدر برای نمایش عمومی صورت گرفته بود درحالی که فیلم Suicide Squad  (جوخه انتحاری) دیوید آیر (David Ayer) دستخوش تغییرات پس از تولید زیادی شد. اما همه چیز برای پتی جنکینز (Patty Jenkins) و Wonder Woman  (زن شگفت انگیز) فرق کرد و گویا برای جیمز وان (James Wan) و آکوامن هم قراره اینطوری باشه. براساس کامنت های ریوز، او تجربه مشابهی داره و آزاده هر فیلمی دوست داره بسازه.

ریوز کاملا مشخص کرده که می خواهد داستان کاملا شخصی برای بتمن بسازد. او این فیلم را یک فیلم جنایی با روش فیلم تاریک توصیف کرده است. ابعاد شخصی روش او نشان می دهند او در فرنچایز میمون ها چکار کرده و حتی نگاهش به بتمن را با سزار یا هریک از دیگر فیلم های آلفرد هیچکاک مقایسه کرده است. اگر برادران وارنر به ریوز اختیار تام برای ساخت این فیلم بدهد، پیشرفت آن هیچ مشکلی نخواهد داشت. حتی اگر مشکلی هم پیش آید، می توان خوش بین بود که این مشکل حل می شود.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.