ماهرشالا علی نقش اول فصل سوم سریال True Detective خواهد بود

1 July 2017 - 23:00

مطمئن نبودیم که HBO چطور می‌خواهد سریال True Detective (کارآگاه حقیقی) را بعد از نمایش دو فصل نجات دهد اما اگر دیوید میلچ  فصل سوم را برای ما به ارمغان نیاورد، ماهرشالا علی (Mahershala Ali) ممکن است این کار را بکند. ستاره فیلم‌های The Luke Cage و  Moonlight در سومین فصل از سریال True Detective حضور خواهد داشت که ممکن است فراتر از آنچه فکرش را می‌کردیم پیش رود. با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت Tracking Board گزارش کرده که علی نقش اصلی را در فصل سوم True Detective خواهد داشت. این اولین خبری است که درباره فصل سوم این سریال مبنی بر حضور دیوید میلچ در این پروژه شنیده‌ایم. هنوز جزئیات این نقش احتمالی یا داستان این فصل منتشر نشده‌اند.

تصور می‌شود میلچ برای کار با پیزولاتو که خودش دو قسمت جدید این سریال را برای فصل سوم نوشته انتخاب شده باشد. در حال حاضر، شبکه HBO رسما خبر پخش فصل سوم سریال  را اعلام نکرده و هنوز مشخص نیست میلچ بجای پیزولاتو این فصل را کارگردانی می‌کند یا خیر.

در اصل، پیزولاتو با شبکه HBO قرارداد داشته و اخیراً اعلام کرده که سریال Perry Mason را با رابرت دانی جونیر (Robert Downey Jr.) می‌سازد. این احتمال هست که فصل سوم این سریال بدون حضور او ساخته شود اگرچه شبکه HBO بعد از چند ناکامی، خیلی علاقمند به سریال‌های سه فصلی نیست.

منتظر می‌مانیم تا خبر رسمی بازی علی در این سریال اعلام شود اما سؤال اینجاست که آیا ارزشش را دارد این سریال به خاطر ماهرشالا علی برگردد؟ پاسخ این سؤال مثبت است.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.