استودیو فاکس نام شش فیلم مارول را به برنامه اکران خود اضافه کرد

2 July 2017 - 14:10

اگرچه فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آخرالزمان) و جدیدترین ریبوت Fantastic Four (شگفت انگیز ۴) برای استودیو قرن ۲۰ فاکس کاملا ناامیدکننده بودند، این استودیو در بخش مارول عملکرد بسیار خوبی دارد. باتوجه به موفقیت انتقادی و تجاری Deadpool و Logan، دنیای ایکس فاکس جان دوباره پیدا کرده و حتی اگر فیلم بعدی مردان ایکس عملکرد ضعیفی از خود به نمایش بگذارد هم آن ها هنوز New Mutants (جهش یافته های جدید)، X-Force (نیروی ایکس) و Deadpool 2 را در راه دارند و بنظر می رسد در اوج قله ی موفقیت قرار خواهند گرفت. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق خبر منتشر شده در سایت Exhibitor Relations استودیو قرن بیستم فاکس تاریخ های اکران شش فیلم بدون عنوان مارول را تا سال ۲۰۲۱ بدین صورت اعلام کرده است:

 ۶/۷/۱۹, ۱۱/۲۲/۱۹, ۳/۱۳/۲۰, ۶/۲۶/۲۰,۱۰/۲/۲۰ و ۳/۵/۲۱

استودیو فاکس جهش یافته های جدید را ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ اکران خواهد کرد و به دنبال آن ددپول ۲ در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ و مردان ایکس: ققنوس تاریک ۲ نوامبر ۲۰۱۸ اکران خواهند شد. ممکن است یکی از این تاریخ ها تغییر کند هرچند ۲۰۱۸ سال رویایی خواهد بود. آخرین باری که یک استودیو سه فیلم از یک فرنچایز را در یک سال اکران کرد کی بود؟

برنامه ریزی برای این بلاک باسترهای ابرقهرمانانه حرکت کاملا مناسبی است. فاکس اخیرا تحت تاثیر موفقیت های لوگان و ددپول قرار گرفته اما مسئله اینجاست که آیا این استودیو می داند چه چیزی باعث موفقیت این فیلم ها شد یا خیر. موفقیت این فیلم ها تنها حاصل نمرات خوب یا محبوبیت فیلم سازان شان نبود. براساس آنچه درباره جهش یافته های جدید می دانیم، بنظر می رسد جاش بون (Josh Boone) ممکن است روش مشابهی را برای اسپین آف مردان ایکس بکار گیرد. فیلم مردان ایکس: ققنوس تاریک بیشتر یک علامت سوال است. سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) نویسنده و تهیه کننده، این پروژه را کارگردانی می کند و این درحالی است که نبود برایان سینگر (Bryan Singer) ممکن است به نفع این فیلم باشد، کینبرگ نویسندگی فیلم آخرالزمان را برعهده داشت.

در مورد مابقی تاریخ ها می توان گفت که یکی از آن ها متعلق به نیروی ایکس است که رایان رینولدز (Ryan Reynold) و جاش برولین (Josh Brolin) ستاره های آن هستند. تنها می توانیم عناوین باقی مانده را حدس بزنیم اما از آن جایی که جاش بون فیلم جهش یافته های جدید را به یک سه گانه تبدیل کرد، بنظر می رسد که فاکس در حال پیدا کردن تاریخ برای دنباله این فیلم است. فیلم Gambit با بازی چانینگ تاتوم (Channing Tatum) نیز وجود دارد که کارگردان ندارد. شایعات اخیر نشان می دهند که فاکس ممکن است به دنبال ریبوت دیگری از شگفت انگیز ۴ باشد که زمان و مکان آن را به دهه ۶۰ تغییر می دهد و می تواند حلال خیلی از مشکلاتی که قبلا با آن ها مواجه بوده باشد.

منبع: screencrush

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.