جیسون بورن باز می گردد : پیش بینی ها از میزان فروش این فیلم

28 July 2016 - 11:42

شما نام او را می دانید. جیسون بورن نامی است که حدود یک دهه پیش در سال ۲۰۰۲، ژانر اکشن جاسوسی را در سینما احیا کرد و مسلما به سری جدید جیمزباند با بازی دنیل کریگ نیز کمک شایانی کرده است که به کیفیت قابل قبولی دست یابد. در این میان این مت دیمون بود که توانست با مجموعه فیلم های بورن خود را به عنوان یک سوپر استار هالیوودی مطرح کند و حال قرار است بعد از غیبت در قسمت چهارم، بار دیگر به این مجموعه باز گردد.

پیش بینی کارشناسان حاکی از آن است که یکبار دیگر بورن قرار است با یک آخر هفته قدرتمند آغاز کند. تخمین های اولیه نشان می دهد که قسمت پنجم مجموعه فیلم های بورن به احتمال فراوان در سه روز اول اکران خود بالغ بر ۶۰ میلیون دلار خواهد فروخت که اگر این پیش بینی عملی شود تبدیل به دومین افتتاحیه پر فروش این مجموعه پس از اولتیماتوم بورن می شود که در سه روز اول اکران خود ۶۹ میلیون دلار فروخت و در نهایت توانست در بازار داخلی آمریکا ۲۲۷٫۵ میلیون دلار بفروشد. با این حال کمپانی سازنده یعنی یونیورسال پیکچرز امید دارد که این فیلم پر فروش ترین افتتاحیه این سری را رقم بزند زیرا در حال حاضر میزان خرید اینترنتی بلیط های این فیلم بیشتر از این دیگر فیلم اکشن مشهور سال گذشته یعنی Mission Impossible: Rogue Nation است که شرایط مشابهی با این فیلم داشت.

یکی از دلایلی که عده ی کثیری مشتاق تماشای این فیلم هستند این است که این فیلم قرار است به ریشه های این سری باز گردد و به همین منظور پس از یک دوره غیبت، پاول گرین گراس به عنوان کارگردان و مت دیمون در نقش جیسون بورن به فیلم بازگشته اند. عملکرد ضعیف جرمی رنر در فیلم The Bourne Legacy باعث شد که تهیه کنندگان به سرعت تصمیم بگیرند که بار دیگر از مت دیمون و گرین گراس برای احیای این فیلم استفاده کنند.

در پنجمین قسمت از مجموعه فیلم های بورن، علاوه بر مت دیمون، جولیا استایلز نیز بار دیگر در نقش خود ظاهر خواهد شد. در کنار این دو شخصیت های جدیدی با بازی تامی لی جونز، وینست کسل و آلیشیا ویکندر، بازیگر برنده اسکار ۲۰۱۵، نیز در فیلم حضور دارند. این فیلم که با نام Jason Bourne شناخته می شود در ۲۹ جولای اکران خواهد شد.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.