پوستر‌های انیمیشن The LEGO Ninjago، تیم نینجا را مشخص می‌کند

2 July 2017 - 23:08

پوسترهای جدید از فیلم «The LEGO Ninjago» (لگو نینجاگو)، دید واضح‌تری از شخصیت‌های اصلی آن می‌دهد. اکثر فیلم‌سازان در سال ۲۰۱۴ احتمالا توقع نداشتند فیلم LEGO به چنین موفقیتی در دنیای سرگرمی برسد و حتی تصور اینکه بتواند چنین تغییری در دنیای فیلم‌های دنباله‌ای خود ایجاد کند را نمی‌کردند. سه سال بعد و با  فیلم LEGO Batman یک موفقیت دیگر در ادامه‌ی فیلم اصلی به ارمغان آمد که در سال ۲۰۱۹ به ر صحنه می‌رود و اکنون The LEGO Ninjago همین پاییز اکران خواهد‌شد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در سال جاری هنرهای رزمی LEGO متمرکز بر شش نینجای نوجوان است که بر اساس یک خلاصه‌ی رسمی آنها ” از مهارت‌ها و ماشین‌های جنگی خود برای نبرد‌ با هیولا‌ها و تبهکاران استفاده می‌کنند”. تیم وظیفه دارد از خانه‌ی خود یعنی جزیره‌ی نینجاگو در برابر جنگ‌سالار گارمادون (Garmadon) با صداپیشگی جاستین تروکس (Justin Theroux) محافظت کند. فیلم به نویسندگی دان (Dan) و کوین هژمان (Kevin Hageman) و شخصیت‌هایی از مجموعه‌ی تلویزیونی Ninjago: Masters of the Spinjitzu است.

ما قبلا برخی از تصاویری از شخصیت‌های نینجاگو، از جمله جکی جان (Jackie Chan) با صدای آقای وو (Master Wu) را دیده‌ایم. اکنون برادران وارنر، تعدادی پوستر از نقش هر شخصیت در فیلم منتشر کرده‌اند که همه‌ی نینجاها و اسلحه‌هایشان را مشخص می‌کند. در یک نگاه اجمالی می‌توان پوسترهای لوید، گارمادون، وو همچنین کای (مایکل پنا)،نی (ابی جکوبسون)، کول (فرد ارمیسون)، جی (کومیل نیجیانی)، زین (زک وودز)، و کوکو (اولیویا مان) را مشاهده کرد.

همه‌ی پوسترها بسیار شگفت‌انگیز هستند و این در‌حالی است که اکثر مخاطبان با قهرمانان فیلم آشنا نیستند. آنها نقش خوبی در نقل کردن مهارت‌های منحصربه‌فرد هر نینجا دارند و به خوبی پشت‌کار آن‌ها در رسیدن به هدف‌های زندگی هستند. بررسی‌های دقیق‌تر نشان می‌دهد که می‌توان به‌سادگی ،لباس‌ها و نحوه‌ی مبارزات شخصیت‌های لگو را تصور کرد. دیدن این‌که این شخصیت‌ها چگونه در انیمیشن ایفای نقش می‌کنند و حضور جکی جان در لایو اکشن (انیمیشن ترکیب شده با فیلم) آن، می‌تواند جالب توجه باشد. شما می‌توانید این پوسترها را در زیر مشاهده کنید.

روی لی (Roy Lee) سازنده‌ی مجموعه‌ی LEGO خاطرنشان کرده‌است که هواداران “از اینکه ما چگونه جهان لگو را این‌چنین گسترده ساختیم، حیرت‌زده خواهند شد.” اولین تریلر فیلم، ایده‌های خوبی از مقیاس بزرگ کار، حمل ونقل رباتیک و هیولاهای غول‌پیکر می‌دهد. همچنین دارای بخش زیادی از ژانر طنز نیز است که دو فیلم اول را بسیار محبوب کرده‌است.

منبع: Screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.