فیلم هان سولو و اپیزود هشتم جنگ‌ستارگان در کامیک کان حضور نخواهند داشت

3 July 2017 - 15:00

طبق برخی گزارشات به نظر می‌رسد که فیلم‌های Star Wars: The Last Jedi و هان سولو (Han Solo) در کامیک کان حضور نخواهند داشت. امسال  با توجه به اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi  سال بزرگی برای جنگ‌‌ستارگان است. و با توجه به این که لوکاس فیلم داستان این فیلم را به شکل یک راز نگه داشته‌ است به نظر نمی‌رسد که این فیلم در کامیک حضور داشته باشد از سوی دیگر با توجه به اخراج کارگردانان فیلم هان سولو یعنی فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller) و همچنین مشکلات زیادی که برای این فیلم به وجود آمده به نظر نمی‌رسد که این فیلم هم در کامیک کان حضور پیدا کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به این که لوکاس فیلم می‌خواهد اطلاعات جدیدی در مورد جنگ ستارگان را در D23 (برنامه مانند کامیک کان که چند سال است توسط دیزنی برگزار می‌شود به طور انحصاری برای فیلم‌های تولید شده در این کمپانی است) که یک هفته قبل از کامیک کان برگزار می‌شود منتشر کند اصلاً جای غافل‌گیری وجود ندارد که این دو فیلم در کامیک کان امسال حضور پیدا نخواهند کرد.

به گفته‌ یک منبع غیر رسمی Star Wars: The Last Jedi به طور کلی در کامیک کان حضور نخواهد یافت بر اساس این منبع نام هیچ کدام از عوامل این فیلم در لیست کسانی که در پنل‌های کامیک کان حضور پیدا خواهند کرد یافت نشده است.

در مورد فیلم هان سولو هیچ منبع خبری‌ای راجع به این فیلم اطلاعاتی دریافت نکرده‌ است اما گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد که بر اساس اعلامیه‌ای که لوکاس فیلم برای تمام منابع خبری فرستاده است خبری از حضور هان سولو و Star Wars: The Last Jedi در کامیک کان امسال نیست. اما در مورد فیلم هان سولو این مسئله منطقی است چون در حال حاضر با آمدن ران هاوارد کارگردان تازه این فیلم آن‌ها سخت مشغول به کار هستند.

این مسئله ممکن است بسیاری ار طرفداران این سری را ناامید کند. اما با توجه به برگزاری D23 از چهاردهم تا شانزدهم جولای عدم حضور آن‌ها در کامیک کان بسیار منطقی است. احتمال این که تریلر دوم Star Wars: The Last Jedi در D23 منتشر شود بسیار زیاد است اما درباره هان سولو داستان کمی متفاوت است چون سه هفته از فیلمبرداری باقی مانده و همچنین با نازضایتی لوکاس فیلم از فیلم لرد و میلر ممکن است آن‌ها بخواهند مدت زمان فیلمبرداری دوباره فیلم که شش هفته است بیشتر شود و حتی این احتمال وجود دارد که تاریخ اکران این فیلم از ماه مه ۲۰۱۸ به دسامبر تغییر پیدا کند.

اما چیزی که می‌تواند باعث خوشحالی طرفداران دیزنی شود این است که فیلم‌های مستقل دیزنی و همچنین مارول هم در D23  و هم در کامیک کان حضور خواهند داشت.

منبع: Screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.