انیمیشن Nimona سال ۲۰۲۰ اکران می شود

3 July 2017 - 00:00

انیمیشن Nimona فوریه سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. خیلی وقت است که کتاب های کامیک و رمان های گرافیکی منبع الهامی برای همه نوع فیلم سینمایی از فیلم های ابرقهرمانانه مشهور مانند سوپرمن و بتمن گرفته تا شخصیت های کمتر شناخته شده مانند مارک میلر و The Secret Service ساخته دیوید گیبونز (Dave Gibbons) محسوب می شوند. در سال های اخیر، تماشاچیان زیرمجموعه اصلی فیلم های ساخته شده براساس کتاب های کامیک به حساب آمده اند، جایی که فیلم های ابرقهرمانی بالاترین نمرات را بدست می آورند. از این میان می توان به Deadpool و Logan اشاره کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

بخش انیمیشن استودیو قرن بیست فاکس یکی از اصلی ترین بخش های انیمیشن در هالیوود است و به دیزنی، پیکسار، دریم ورکس و حتی Illumination ملحق شده است. اگرچه مشهورترین و موفق ترین فرنچایز بدون شک Ice Age (عصر یخبندان) و دنباله های آن است، انیمیشن فاکس نیز Rio و دنباله اش و فیلم The Peanuts را تولید کرده است. در میان فیلم هایی که امسال اکران می شوند، انیمیشن فاکس امسال Ferdinand را اکران خواهد کرد که برگرفته از کتاب مشهور کودکان است و اخیرا گام بزرگی در جهت ساخت Nimona برداشته است.

به گزارش Exhibitor Relations فاکس حقوق فیلم را برای نیمونا در سال ۲۰۱۵ بدست آورده و قرار است این انیمیشن را ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ اکران کند. پاتریک اسبورن (Patrick Osborne) که فیلم کوتاه Feast را کارگردانی کرد، کارگردان نیمونا با نویسندگی مارک هیمز (Marc Haimes) خواهد بود.

براساس رمان گرافیکی با همین نام که نول استیونسون (Noelle Stevenson) نویسنده آن است، نیمونا داستان شخصیت اسم و رسم داری است که تغییرشکل می دهد و تابع لرد بالیستر بلک هارت است. نیمونا و بلک هارت باهم متحد شده و علیه دشمن بلک هارت، سر امبروسیوس گلدنلوین، می جنگند. استیونسون نیمونا را بعنوان کامیک شبکه ای ابتدا در Tumblr پست کرد و بعدا بصورت رمان گرافیکی در سال ۲۰۱۵ توسط هارپرکولینز منتشر ساخت.

درحالی که تعداد اقتباس های صورت گرفته از کتاب های کامیک لایو اکشن هستند، نیمونا شبکه فاکس انیمیشنی بوده و به اقتباس از Lumberjanes (دیگر فیلم استودیو فاکس) به گروه انیمیشن ها ملحق می شود. استیونسون نیز روی مجموعه کامیک Lumberjanes کار کرده است که توسط استودیو BOOM منتشر شد. فاکس امیلی کارمیکل (Emily Carmichael) را برای کارگردانی Lumberjanes انتخاب کرده اگرچه هنوز این فیلم تاریخ اکران مشخصی ندارد.

بنظر می رسد نیمونا و  Lumberjanes هر دو بخشی از طرح دیگر فاکس برای اقتباس از کتاب های کامیک باشند. برخلاف فیلم هایی همچون Deadpool و Logan ، نیمونا و Lumberjanes برای مخاطبین جوان ساخته می شوند و بنظر می رسد فاکس قصد دارد آن ها را به نسخه کامیک شان وفادار نگه دارد چون بجای لایو اکشن بصورت انیمیشن ساخته می شوند. با تمامی این اوصاف حتی لایو اکشن کردن این فیلم نیز دشوار می باشد. اکنون با مشخص شدن تاریخ اکران این فیلم، همه مننظرند ببینند رمان پرفروش استیونسون چکار می کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.