آیا اواخر حضور داونی در دنیای مارول است؟

3 July 2017 - 21:43

به نظر شما مهم‌ترین و برجسته ترین بازیگر کمپانی مارول چی کسی است؟ همه ما می‌دانیم که گران‌ترین بازیگر این کمپانی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) است، اما آیا او هنوز مهم‌ترین و با ارزش ترین بازیگر برای این فرانچایز است، یا کریس اوانز (Chris Evans) و یا کریس همسورث (Chris Hemworth) از او پیشی گرفتند؟ یا در مورد یکی از شخصیت‌های فیلم Guardians of the Galaxy  یا یک تازه‌کار مثل تام هالند (Tom Holland) چه طور؟ آیا کسی هست در MCU که جایگزینی نداشته باشد و ماورل نتواند جایگزینی را برای او معرفی کند؟ این سوال هیجان‌انگیزی هست که هم استودیو مارول را درگیر کرده و هم ذهن بازیگران را به خود مشغول ساخته است.

News Limited، اخیرا مصاحبه‌ای با قهرمانان هالیوود داشت، که در آن داونی (Downey)، تایید کرد که او هدف خارج شدن از MCU را قبل از بازی در این دو فیلم آخر خود داشته است (قبل از اینکه به طور اتفاقی تمام ارزش‌های این مدتش را با ضعف در بازیگری از بین ببرد). در زیر به صحبت‌های او میپردازیم:

همه به من میگن که این نقش‌ها مثل یک دستکش که کاملا اندازه هست، به من میاد. من همیشه طوری کار می‌کنم که گویی از اول شروع کردم اما اینبار، شروع تازه‌ام را بر جایگاه محکمی استوار کردم، من فقط نمی‌خوام که به خاطر یک اشتباه این‌ فیلم‌های اخیر، آخرین فیلم‌هایی بوده باشند که من در دنیای مارول بازی کردم برای همین باز تصمیم می‌گیرم تا فیلمی دیگر بازی کنم. من می‌خوام که خودم از این کار قبل از اینکه آبرو ریزی برایم پیش آید، کناره گیری کنم.

در حالی که این تعجب بر‌انگیز نیست که می‌شنویم داونی (Downey) می‌داند که تا ابد قرار نیست در نقش تونی استارک بازی کند، اما این هیجان‌انگیز است که با یک بازیگر صحبت می‌کنیم و به فیلم‌های مارول به دید یک میراث نگاه می‌کند. هدف هر بازیگر این است که قبل از اینکه دیگر نتواند بازیگری کند، بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد. ما میدانیم که فیلم Avengers: Infinity War ممکن است، با تغییری اساسی در دنیای مارول روبه‌رو شود و در آن مجموعه‌ای از بازیگران جدید را ببینیم که با بازیگرانی نظیر داونی و ایوانز جایگزین شده باشند.

منبع: Screnncrush

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.