ادگار رایت فیلمی از جهان دی سی را کارگردانی می کند

3 July 2017 - 23:00

اگرچه ادگار رایت (Edgar Wright) هنوز فرصت ساخت فیلمی در مورد ابر قهرمانان را نداشته است، او احتمال ساخت فیلم برای مارول را رد نکرده است. مردم به خاطر خواهند آورد که او چگونه فیلم Ant-Man (مرد مورچه ای) را قبل از عرضه به دلیل اختلافات با استودیو فیلمسازی ترک کرد ( بعد از هشت سال کار بر روی فیلم). فیلم ساز فیلم مرد مورچه ای اخیرا دلیل ترک فیلم توسط ادگار  را آشکار کرد ” می خواست تا یک فیلم مارولی بسازد” اما فکر نمی کرد که مارول می خواهد فیلمی طبق نظر او بسازد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این اولین باری نیست که مارول سر اختلافات از کارگردان های خود جدا می شود (کارگردان فیلم زن شگفت انگیز، پتی جنکینز، به دلیل مشابه کارگردانی فیلم Thor: The Dark World را ترک کرد). با تمامی این تفاسیر ساخت فیلمی که پیرو فرمول مشخص باشد و فیلمی که ادامه دار که کلا تاثیر گزار باشد کار آسانی نیست. در انتها، استودیو پیتون رید (Peyton Reed) و کریس مک کی (Chris McKay) را استخدام کرد تا عهده دار کارگردانی و نویسندگی فیلم شوند. اگرچه برخی موارد بعد از خروج رایت تغییر کردند، استودیو تصمیم گرفت تا برخی از موارد داستان را حفظ کرده که باعث شده سازنده فیلم هم چنان بابت آنها مورد تحسین قرار گیرد.

برخلاف تجربه نه چندان خوب با استودیوهای مارول، به نظر نمی رسد که رایت مخالف کارگردانی فیلم دیگری برای مارول در آینده باشد.

گزارشگر Screen Geek از این فیلم ساز پرسید آیا به کارگردانی فیلمی از دنیای گسترده دی سی علاقمند است یا نه، و رایت خیلی از این ایده بدش نیامد و اعتراف کرد که خیلی با قهرمانان دنیای دی سی آشنایی ندارد بنابراین باید قبل از هرگونه تصمیم گیری تحقیق کند.

نمی دونم. خیلی با قهرماناشون آشنایی ندارم برای همین نمی توانم بگم کدوم رو انجام میدم.

رایت خیلی دقیق نمی گوید به همکاری با دی سی علاقه دارد یا نه. جدا از این احتمال دور که او با برادران وارنر همکاری داشته باشد، سوال اینجاست که او برای کدام فیلم مناسب تر است. کمپانی وارنر چند فیلم اقتباس شده از کتاب های کامیک دارد که بعضی از آن ها نویسنده و کارگردان دارند. باتوجه به سبک کارگردانی رایت، سال گذشته فکر می کردیم که او برای کارگردانی Flash مناسب است و حالا که این سریال کارگردان ندارد، ممکن است او برای این پروژه انتخاب شود.

اگرچه تنها مشکلی که اینجا هست این است که رایت کسی است که دوست دارد بر پروژه هایش کنترل داشته باشد، یعنی دوست ندارد فیلمی را بسازد که شخص دیگری فیلمنامه آن را نوشته مگراینکه خودش آن فیلمنامه را بازنویسی کند. این یکی از مهم ترین دلایلی است که او از کارگردانی Ant-Man کناره گیری کرد، چون مارول بدون حضور او فیلمنامه را نوشته بود. با در نظر گرفتن پروسه کاری وارنر برای بکارگیری کارگردان ها و زمان بردن ساخت هر فیلم به مدت ۳-۴ سال، رایت احتمالا بتواند خودش یک شخصیت دنیای کامیک دی سی را انتخاب کند.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.