جان واتس در خصوص قدرت‌های لباس مرد عنکبوتی توضیح می‌دهد

28 July 2016 - 12:38

مسلماً هیچکدام از قهرمانان مارول لباسی خاطره‌انگیز‌تر و به‌یادماندنی‌‌تر از لباس پیتر پارکر ندارند. برای سال‌های زیاد، مرد عنکبوتی با آن لباس قرمز و آبی مخصوص خود، یکی از بزرگ‌ترین و شاخص‌ترین نمادها در بین دوست‌داران کمیک‌ها بوده است. با این‌ وجود، لباس او چندان هم خارق‌العاده به‌نظر نمی‌رسد. به‌تازگی آقای جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: Homecoming، در خصوص قدرت‌های لباس تام هالند در این فیلم توضیحاتی داده است. برای اطلاعات بیش‌تر با سایت گیمفاسینما همراه باشید.  در جریان مصاحبه با Comicbook.com در کامیک‌کان ۲۰۱۶، آقای جان واتس اعلام کرد که لباس مرد عنکبوتی در این فیلم ممکن است قابلیت‌‌های بیش‌تری را نسبت به گذشته داشته باشد. او گفت:

خب، لباسی که مرد عنکبوتی در فیلم Civil War به تن دارد، لباسی ساخته شده توسط تونی استارک است. پس شما می‌توانید برای آن هیجان زده باشید. چه کار دیگری می‌توان کرد؟

همه ما می‌دانیم که لباس تام هالند در Spider-Man: Homecoming نسبت به هر فیلم دیگری از Spider-Man امکانات بیش‌تری دارد. نه تنها قابلیت‌های ویژه مکانیکی پرتاب تار، بلکه قابلیت‌های دیگری نظیر باز و بسته شدن چشم‌ها، یک کمربند ابزار کامل و … را در خود دارد. داستان‌ پیتر پارکر در این سال‌ها بارها گفته شده است و اکنون می‌توان گفت بسیار فوق‌العاده است که قرار است لباس مخصوص مرد عنکبوتی امکاتات بیش‌تری در خود داشته باشد که قطعاً باعث بیش‌تر شدن اعتماد به نفس وی در استفاده از قابلیت‌های خود می‌شود. این یک نکته هم ثابت شده است که تونی‌ استارک علاقه شدیدی به استفاده از چیز‌های جالب و شگفت‌انگیز در ساخته‌های خود دارد. با این وجود، می‌توان احساس خوبی نسبت به این لباس داشته باشیم.

جان واتس در جریان کامیک‌کان همچنین در مورد لباس The Vulture و تکنولوژی استفاده شده درون آن هم اطلاعاتی را اعلام کرد. با توجه به قول ایشان مبنی بر یک ماجرای فوق‌العاده ابرقهرمانانه بر پایه دنیای تکنولوژی، شاید بشود با خیال راحت گفت که Spider-Man: Homecoming می‌تواند تضاد و مقابله میان لباس‌ها را هم به‌خوبی تضاد قهرمان و تبه‌کار فیلم را نشان دهد. البته یک تعادل در ساخت این لباس‌ها وجود خواهد داشت تا به فیلم ضربه نزند. بخشی عمده‌ای از محبوبیت مرد عنکبوتی به‌خاطر خود شخصیت و زندگی او است.

فیلم Spider-Man: Homecoming در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۹۶) در سینما اکران خواهد شد. باید منتظر ماند و دید آیا این بار مرد عنکبوتی می‌تواند انتظارات طرفداران خود را برآورده کند یا خیر.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.