همکاری مشترک جوزف گوردن-لویت و چانینگ تاتوم در سریال Comrade Detective

4 July 2017 - 00:00

جوزف گوردن-لویت (Joseph Gordon-Levitt) و چانینگ تاتوم (Channing Tatum) درحال حاضر مشغول کار سر فیلم کمدی موزیکال Wingman هستند. و حالا دوباره قرار است همکاری مشترک دیگری میان این دو در تلوزیون رقم بخورد. گوردن-لویت و تاتوم صدا پیشه های شخصیت های اصلی در سریال پلیسی Comrade Detective خواهند بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

تاتوم یکی از نیروهای محرک سریال هاست که بعنوان تهیه کننده اجرایی نیز در کنار برایان گیت وود (Brian Gatewood) و الکس تاناکا (Alex Tanaka) و ریز توماس (Rhys Thomas) فعالیت دارد.

هدف آن ها به تصویر کشیدن دنیایی است و این سریال لایو-اکشن گوهر گمشده ی تلوزیون کشور رومانی است و زندگی تازه ای به آن می بخشد. خلاصه ی این فیلم در اینجا آمده و می توانید در قسمت زیر آن را بخوانید:

در بحبوحه ی جنگ سرد  ۱۹۸۰، دولت رومانی مشهورترین و طولانی ترین سریال های کشور را با نام Comrade Detective خلق کرده است که فیلم پلیسی شجاعانه ای است که نه تنها مناسب ذائقه شهروندانش است بلکه ایده آل های کمونیسمی را ارتقا بخشیده و ملی گرایی عمیقی را نشان می دهد.فصل اول این سریال اکشن، کارآگاهان گرگور انگل و لوسف باسیو را نشان می دهد که روی پرونده قتل همکار پلیس شان، نیکیتا لانسکو کار می کنند و پرده از نقشه ای برمی دارند که می خواهد کشورشان را نابود کند و پشت این دسیسه ها بزرگترین دشمن آن ها، کاپتالیسم قرار دارد.

فلورین پیرسیک جونیور (Florin Piersic Jr.) و کارنلیو اولیسی (Corneliu Ulici) نقش های اصلی را در این فیلم بازی می کنند و گوردن-لویت و تاتوم نیز صداپیشگان آن ها به زبان انگلیسی هستند. دیگر صداپیشگان این سریال عبارتند از: کیم باسینگر (Kim Basinger)، جیسون مانتزوکاس (Jason Mantzoukas)، نیک آفرمن (Nick Offerman)، جیک جانسون (Jake Johnson)، ریچارد جنکینز (Richard Jenkins)، ماهرشالا علی (Mahershala Ali) و کیتی اسلتون (Katie Aselton).

این سریال محصول آمازون است و ۴ اوت در آمریکا و رومانی پخش خواهد شد.

منبع: empireonline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.