چرا ستاره فیلم Supergirl، هیروود، نقش Cyborg Superman را دوست ندارد

4 July 2017 - 14:18

همین‌ که صرفا نام Hank Henshaw در ارتباط با فیلم Supergirl مطرح شد، طرفداران DC را از حضور Cyborg Superman هیجان‌زده کرد، دست‌کم تا زمانی که David Harewood را برای این نقش پیدا کنند. این به معنای بازگشت او در فصل دوم بود، اگرچه خود هیروود (Harewood) هم مثل طرفداران، موافق این قضیه است که این کاراکتر طراحی لباس ضعیفی داشته و نقش کم‌رنگی هم در فیلم ایفا کرده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

قبل اینکه سریال آغاز شود هیروود (Harewood) اولین شخصی بود که در نقش Hank Henshaw قرار بود بازی کند، کاراکتری که در دنیای کامیک یک شخصیت مضحک و سایبرگ، و جایگزینی برای سوپر من است، هم هیروود (Harewood) و هم تهیه‌کنندگان فیلم خیلی سریع متوجه شدند اینکه او به عنوان یک Martian باشد بی‌مفهوم است و مجبور به بازنویسی شدند و در آن Henshaw در حقیقت یک Martian Manhunter بوده که تغییر شکل داده است، و Henshaw واقعی سال ها پیش مرده است.

فصل دوم خیلی غیر‌ منتظره به نجات Henshaw (شخصیتی که هیچ‌کس به او اهمیت نمی‌داد) اختصاص داده شد، کاراکتری که معلوم شد سرحال و زنده است، اگر‌چه او به عنوان یک سایبرگ در Cadmus استخدام شده‌ بود اما با این حال اسم سایبرگ سوپرمن را اتخاذ کرد. در ذیل به پاره‌ای از صحبت‌های هیروود (Harewood) میپردازیم که تصدیقی از این است که او با کمال بی‌میلی در این فیلم بازی خواهد کرد.

من دوست ندارم نقش Cyborg Superman را بازی کنم. این خسته کنندس. آن ها داستانی برای این کاراکتر ننوشتند، آن‌ها فقط به من این ماسک را بدون هیج لباسی دادند و گفتن حالا خوبه، تو Cyborg Superman هستی. آن‌ها اصلا نگفتند که چرا او یک سایبرگ هست و چه جوری یک سایبرگ شده و قدرتاش چه چیز‌هایی بوده و یه جورایی انگار اسم اون رو تصادفی سایبرگ سوپرمن گذاشتند

من اولش بابت این قضیه خیلی هیجان‌زده شده بودم، اما بعدش متوجه شدم اونطور که فکر می‌کردم نیست و یه جورایی خسته کنندس. هروقت من به فکر برنامه آیندم میوفتم و آن لباس و شخصیت را میبینم فورا فکرم را عوض می‌کنم، چون میدونم که اون روز، روز حوصله سربری میشه.

به نظر درست است، این اولین بار نیست که هیروود (Harewood) برای این نقش در فیلم کاندید شده بود، زمانی که فصل اول بازنویسی شد و قرار شد Henshaw در اصل Martian Manhunter باشد، هیروود (Harewood) به آرامش رسید و این‌گونه بیان کرد که:

باید بگم که، من با Hank Henshaw کشمکش‌های زیادی داشتم. به ویژه از قسمت‌های آزمایشی اصلا لذت نمی‌بردم. من هیچ نکته جالب توجهی برای کار کردن در نقش Hank Henshaw نتونستم بیابم، شخصیت اون برای من یه شخصیت یک بعدی بود.

سایبورگ سوپرمن در پایان فصل دوم سریال حضور نداشت، اما آیا ممکن است در فصل سوم سریال جایی پیدا کند که از چنگ اهانت‌ هاروود رهایی جوید یا اینکه کلا دیگر این شخصیت در فیلم حضور نخواهد داشت؟ فیلم Supergirl اواخر این ماه با جزییات جدیدی به کامیک-کان ۲۰۱۷ خواهد ‌آمد پس منتظر خبر‌های بیشتری باشید.

منبع:Screencrush

 

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.