وقت خداحافظی با سریال شرلوک است

5 July 2017 - 15:00

یکی از سازندگان سریال Sherlock فکر می کند زمان خداحافظی با این سریال فرا رسیده است. شاید این عجیب بنظر برسد اما سریال شرلوک از سال ۲۰۱۰ در حال پخش بوده است. سریال های زیادی عمر هفت ساله با تنها چهار فصل و ۱۳ قسمت ترکیبی ندارند.  شرلوک مثل دیگر سریال ها نبوده است. این سریال در هر فصل ۳ قسمت داشته و هر قسمت ۹۰ دقیقه کامل بوده است. وقتی هر قسمت به اندازه یک فیلم طول بکشد، خیلی جای تعجب ندارد که چرا تعداد قسمت های هر فصلش کم هستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

برخلاف این برنامه ریزی عجیب و غریب، شرلوک سریال محبوبی بوده است. این سریال هر دو بازیگر نقش اولش را تبدیل به سوپر استار کرد. مارتین فریمن (Martin Freeman ) قبل از بازی در سریال شرلوک، کمدین بود و در فیلم هایی همچون The Office، Hot Fuzz، Love Actually و The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy  به ایفای نقش پرداخته بود. هم بازی او، بندیکت کامبرباچ (Benedict Cumberbatch) نیز تازه کار بازیگری اش را شروع کرده بود و در فیلم هایی همچون Atonement  و The Other Boleyn Girl نقش فرعی داشت. حالا هردوی این بازیگران سوپراستار هستند و کامبرباچ هرسال چندین فیلم بازی می کند و فریمن نقش اول سه گانه The Hobbit است و در فصل اول سریال Fargo نیز بازی می کند.

طبق گفته ی یکی از سازندگان شرلوک، و همین طور بازیگر نقش برادر باهوش و بزرگتر شرلوک، مایکرافت هولمز، مارت گاتیس (Mark Gatiss)، مشکل دقیقا اینجاست. Digital Spy  گزارش کرده که گاتیس اخیرا در پادکست A Stab in the Dark، قسمتی که امروز منتشر می شود گفته که قابل برنامه ریزی نبودن سریال شرلوک به این معنی است که هیچ قسمت جدیدی برای این سریال فیلم برداری نخواهد شد.

خیلی سخت میشه برای مجموعه آخر برنامه ریزی کرد، چون مارتین و بندیکت در دسترس نیستند. و استیو و خودم هم سرمون شلوغه. همیشه به اینجا میرسیم که باید بی خیال این سریال بشیم. هیچ اشکالی نداره که بگوییم این ورژن خاص ما بود و بقیه می توانند بروند و ورژن خودشون رو بسازند.

این اولین باری نیست که گاتیس عقیده ی شخصی اش را به زبان آورده، همین چند ماه پیش بود که او به مطلب مشابهی درباره آینده احتمالی شرلوک یا عدم ساخت آن اشاره کرد.

گاتیکس وقتی می گوید فریمن و کامبرباچ ستاره سهیل شده اند، شوخی نمی کند. هر دوی این بازیگران در دنیای سینماتیک مارول نقش های اصلی دارند، کامبرباچ Doctor Strange قهرمان و فریمن Everett Ross فیلم Captain America: Civil War است. هر دو در آینده ای نزدیک در فیلم های بیشتری از دنیای مارول ظاهر می شوند و نقش های دیگری نیز ممکن است بازی کنند.

گاتیس خودش هم سرش شلوغ است. او بازیگر و نویسنده است و در سریال  Game of Thrones نیز نقش آفرینی کرده و کتاب ها و قسمت های تلوزیونی زیادی برای نوشتن و بازی کردن دارد. این درحالی است که ممکن است همتای او، استفن موفات، سریال Doctor Who را کارگردانی کند. با این برنامه کاری، تقریبا غیرممکن است که این چهار نفر برای دیدن همدیگر وقت داشته باشند چه برسد به اینکه بخواهند داستان جدیدی بنویسند و فیلم یک ساعت و نیمه بسازند.

منبع: screenrant

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.