کارگردان Mission: Impossible علاقه زیادی به ساخت فیلمی درباره اسکندر کبیر دارد

5 July 2017 - 23:00

کریستوفر مکوئری (Christopher McQuarrie) کارگردان قسمت پنجم Mission: Impossible در جواب توییت یکی از طرفدارانش گفته که هنوز علاقه زیادی به ساخت فیلم اسکندر کبیر دارد. مکوئری به عنوان یکی از افراد کار کشته در زمینه فیلمنامه نویسی و کارگردانی در بیست سال گذشته شناخته می‌شود او در سال ۱۹۹۵ برای فیلم The Usual Suspects «مظنونین همیشگی» اسکار بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی را دریافت کرد او همچنین با تام کروز در پروژه‌های مانند Mission: Impossible،  Jack Reacher و  Edge of Tomorrow همکاری کرده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با وجود این که مکوئری یک فیلمساز واقعاً با تجربه است اما هنوز نتوانسته که پروژه‌ای ‌که سال‌ها رویای ساخت آن را به سر دارد یعنی فیلم اسکندر کبیر را بسازد. مکوئری سال‌هاست که می‌خواهد این پروژه را به مرحله تولید برساند و می‌توان گفت که از شروع کارش در هالیوود هدفش رسیدن به این رویا بوده است. اما پروژه‌های دیگر باعث شده‌اند که تولید این فیلم به تعویق بیافتد.

وقتی یکی از طرفداران در توییتر از او درباره علاقه‌اش به ساخت این فیلم سوال کرد. او در جواب آن طرفدار گفت او هنوز هم به ساخت این فیلم علاقه دارد و اگر به او این شانس را بدهند حتماً این فیلم را خواهد ساخت وقتی از او پرسید شده که آیا حاضر است این فیلم را برای شبکه نتفلیکس بسازد او در جواب گفت

بله چرا که نه

مکوئری از سال ۲۰۰۰ سودای ساخت این فیلم را در سر داشته است پس از آن که همکار او و کارگردان فیلم مظنونین همیشگی یعنی برایان سینگر (Bryan Singer) به سراغ ساخت فیلم X-Men رفت مکوئری هم به دنبال ساخت پروژه رویاهایش رفت اما مشکل اینجا بود که این فیلم مخاطب زیادی نمی‎‌توانست پیدا کند چون مکوئری می‌خواست فیلمی بدون یک شخصیت منفی و یک داستان عاشقانه بسازد و بیشتر می‌خواست به اسکندر به عنوان یک شخصیت استراتژیست نگاه کند. اما بعد از اکران فیلم اسکندر الیور استون که یک افتضاح به تمام معنا بود باعث شد که هیچ استودیو دیگر علاقه به تهیه فیلم مکوئری نداشته باشند.

خوشبختانه سینما و تلویزیون در چند سال گذشته بسیار تغییر کرده است و به نظر می‌رسد که استودیوها حاضرند کمی ریسک کنند. درست در همین ماه فیلم دانکرک اکران می‌شود که یک فیلم تاریخی با یک بودجه بزرگ است با توجه به علاقه‌ای که مکوئری به این پروژه دارد به نظر می‌رسد که اگر  او  شانس ساخت این فیلم را بدست بیاورد ما شاهد یک فیلم تاریخی فوق‌العاده خواهیم بود.

منبع: Screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.