Magneto تا چه اندازه می‌تواند در داستان X-Men’s Dark Phoenix تاثیرگذار باشد؟

5 July 2017 - 18:50

کسانی که کامیک میخوانند، قطعا می‌دانند که Magneto نقش برجسته‌ای در داستان X-Men’s Dark Phoenix ندارد. اما از آنجایی که مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) یک ستاره سینما است و در نقش Magneto نقش‌آفرینی می‌کند، و به خاطر اینکه رابطه‌ی Magneto و Professor X در سری فیلم‌های ایکس من به یکدیگر گره خوده است، اینطور که به نظر می‌رسد Magneto نقش مهم‌تری باید در رابطه با Jean Grey (یا به عبارتی همان داستان X-Men’s Dark Phoenix) ایفا کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گفته یکی از منابع نزدیک به فیلم (Nerdist)، چهره جدید Magneto در فیلم مثل به تصویر کشیدن رهبر یک گروه به نظر می‌آید، چیزی که ممکن است باعث به تصویر کشیدن داستانی دیگر در عرصه روابط او با پادشاهی قوم Genosha شود. Magneto می‌تواند در این فیلم رهبری موجودات جهش‌یافته (که پیروش هستند) را آغاز کند و فرمانروایی Genosha را به دست گیرد و آن‌ جا را سرزمین جهش‌یافتگان بنامد، و با فریفتن Jean Grey با تفکر قدرتی بی‌پایان و اتحاد جهش‌یافتگان، شروع به فرو بردن او به ورطه شخصیت Dark Phoenix خودش، آغاز کند. شروع  Dark Phoenix به دهه نود میلادی برمیگردد، مصادف با زمانی که Acolytes برای اولین بار در کامیک‌ها معرفی شد.

برایان سینگر (Bryan Singer)  در فیلم X-Men: The Last Stand (که از کارگردانی آن کناره گیری کرد) در تلاش بود که به موفقیت مشابهی دست یابد، و ما دیدیم که اصلا آن‌طور که باید و شاید نشد، شاید افراد پشت پرده فیلم Dark Phoenix چیز بیشتری در چنته دارند و اگر آن‌ها اصرار بر حضور فاسبندر (Fassbender) در این فیلم داشته باشند، می‌تواند بهترین راه حل برای انجام این کار(پر ریسک) باشد.

منبع:Screencrush

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.