انیمیشن سریالی Assassin’s Creed ساخته خواهد شد

5 July 2017 - 20:27

آدی شانکار (Adi Shankar)، تهیه‌کننده‌ی انیمیشن سریالی Castlevania (که از این هفته در شبکه نتفلیکس به نمایش در می‌آید)، پروژه بعدی خود را اعلام کرد و آن، انیمه‌ای از بازی Assassin’s Creed است.

شانکار در پستی نوشته است که:

من خوشحالم که شما‌ها بدونین من پروژه بعدی خودم را انتخاب کردم! من اولین نسخه از بازی Assassin’s Creed را زمانی بازی کردم که به لس آنجلس آمده بودم تا رویا‌هایم را به واقعیت تبدیل کنم.  من مطمئنم در آن زمان کسی فکر نمیکرد که یه روز یوبیسافت بیاد دنیای Assassin’s Creed را در اختیار من قرار بده و از من درخواست کنه که داستان اصلی (Original story) این عنوان را به شکل یک انیمه بسازم.

این تمام اطلاعاتی است که تا این لحظه در دسترس قرار دارد، ما نمیدانیم که این پروژه که یک انیمه‌ای سریالی است، برای شبکه نتفلیکس ساخته می‌شود یا خیر؟ و یا اینکه این انیمه قرار است چه طور باشد؟ توجه کنید عکسی که در بالا قرار گرفته مربوط به این انیمه سریالی نیست و هنر یکی از طرفداران هنرمند (fanart) این بازی است. کلمه‌ی “داستان اصلی” (original story) ممکن است به این معنی باشد که ما با ستارگان جدیدی روبه‌رو هستیم، و نه آنهایی که قبلا دیدیم.

منبع:kotaku

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.