بر اساس گزارش‌ها، تصویربرداری‌های نهایی Thor: Ragnarok به‌زودی انجام‌ خواهد‌شد

6 July 2017 - 12:00

تصویربرداری‌های نهایی از فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) ساخت شرکت مارول (Marvel)، در آتلانتا (Atlanta) از هفته‌ی بعد شروع‌خواهد‌شد. در حالی‌که Spider-Man: Homecoming (مرد‌عنکبوتی: بازگشت‌به‌خانه) تنها چند روز دیگر اکران خواهد‌شد، طرف‌داران مارول می‌توانند فیلم Ragnarok (راگناروک) که سومین و آخرین فیلم استودیو مارول در سال ۲۰۱۷ خواهد بود را ببینند. به عنوان یک سرانجام از مجموعه‌های ثور، این فیلم می‌تواند یکی از بی‌نظیر‌ترین و غیر منتظره‌ترین فیلم‌های استودیو مارول باشد، با یک لحن کمدی و سبکی که یادآور فیلم‌های کارگردان جان کارپنتر (John Carpenter) در دهه‌ی ۸۰ مانند Big Trouble in Little China (دردسر بزرگ در چین کوچک) است. در ادامه مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

بدون تردید باید از کارگردان خلاق، تایکا وایتیتی (Taika Waititi) که یک کارگردان موفق در زمینه‌ی کمدی و یک انتخاب بی‌نظیر از مارول بوده‌است، تشکر کنیم. و با توجه به‌این‌که مارول تنها یک تریلر برای Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) منتشر کرد، (که به عقیده‌ی جیمز گان (James Gunn) بهترین تریلر در بین تمام فیلم‌های مارول بوده‌است،) او با انگیزه و هیجان در طول ‌ماه‌های گذشته Ragnarok را ساخت.

طبق‌معمول فیلم‌هایی در این حد‌ و‌ اندازه، پرفروش خواهند بود هر چند هنوزهم یک توقف در تولید وجود‌دارد که باید قبل از معرفی آن مرتفع گردد. و امروز Atlanta Journal-Consitution گزارش‌ می‌کند که Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) در حال آمادگی برای فیلم‌برداری نهایی در‌همین ماه و در روزهای ۱۲ و ۱۹ آگوست در آتلانتا است. همچنین یک اطلاعیه منتشر شده‌است که به‌دنبال مردانی سفید‌پوست بالای ۱۸ سال و با بدنی عضلانی و بازو‌های ورزشکاری برای بازی در صحنه‌هایی از فیلم است.

معلوم نیست که کارگردان واتیتی (Waititi) چه صحنه‌هایی از فیلم‌را در نهایی کردن فیلم‌ اضافه یا کم می‌کند و آیا این دو روز زمان کافی‌ای برای Ragnarok است. اگر چنین باشد، فیلم احتمالا یکی از پروژه‌های موفق مارول خواهد‌بود و با توجه به این می‌توان نتیجه گرفت‌که وایتیتی و گروهش قادرند از هر چیزی استفاده ‌کنند تا آخرین برداشت‌های Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) را تصویر‌برداری کنند. این یک کار چشم‌گیر برای هر کارگردانی است، مخصوصا برای فیلمی در این حدو اندازه.

یکی از جنبه‌های برجسته‌ از از اولین تریلر پخش‌شده از Ragnarok، این بود که چقدر صحنه‌های فیلم، واضح تعریف شده‌اند، که البته با توجه با سابقه‌ی کاری وایتیتی (Waititi) این موضوع چندان شگفت‌آور نیست. اما گذشته از‌ این، این اولین باری است که وایتیتی فیلمی در این مقیاس می‌سازد. او خود را بارها و بارها به‌عنوان یک فیلم‌ساز بسیار با استعداد ثابت کرده‌است و کسی است‌که قادر به ایجاد توازن استادانه در قسمت‌های مختلف فیلم است. در حالی که هنوز اندکی تا اکران Thor: Ragnarok (ثور: رگناروک) مانده‌است، مسیر این فیلم بیشتر و بیشتر روشن می‌شود و می‌دانیم که این فیلم یکی از پروژه‌های غیرمعمول مارول است.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.