در عکس‌های جدید از Avengers: Infinity War مردمورچه‌ای در حال دویدن است

7 July 2017 - 13:00

نبرد دوم نیویورک در مجموعه عکس‌های جدید Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) همچنان ادامه‌دارد. یک بازیگر مارول بودن شغل آسانی نیست، اما سال ۲۰۱۷ بسیاری از بازیگران را آزمایش می‌کند. ستارگانی مثل Black Panther (پلنگ سیاه) و Ant-Man & the Wasp (مرد مورچه‌ای و زنبور عسل)، باید بدون وقفه در فیلم‌های انفرادی و دو فیلم آینده‌ی Avengers(انتقام‌جویان) کار کنند. و این به آن معناست که آتلانتا بیشتر طول سال‌را میزبان فیلم‌های استودیو مارول است، اگرچه کار تولید Infinity War (جنگ ابدیت) تقریبا به‌پایان رسیده‌است، اما Avengers 4 (انتقام‌جویان ۴) و Ant-Man 2 (مردمورچه‌ای ۲) به زودی آغاز به‌کار می‌کنند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ضمنا، روز‌های آخر فیلم‌برداری برای Infinity War، عکس‌ها و فیلم‌های زیادی از فیلم به ارمغان آورده‌است. در مرکز شهر آتلانتا، ما چهره‌هایی مثل دکتر استرنج (Doctor Strange)، مردآهنی (Iron Man)، بروس بنر (Bruce Banner) و وانگ (Wong) را مشاهده کردیم که همگی جمع شده‌بودند تا با یک تهدید ناشناخته مبارزه کنند. و یک دردسر دیگر این‌که حداقل یکی از تبه‌کاران قدرت خنثی‌کردن جادو را دارد. اکنون به‌نظر‌ می‌رسد Ant- Man در صحنه‌است و از ترس جانش در حال دویدن است.

Just Jared تعدادی عکس جدید از Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان جنگ ابدیت) منتشر کرده‌است که نشان می‌دهد پال رود (Paul Rudd) یا همان اسکات لانگ (Scott Lang)/ مرد  مورچه‌ای، در حال فرار از یک تهدید ناشناخته است. شما می‌توانید عکس‌هارا در ادامه مشاهده کنید.

اگرچه تصاویر آنچنان گویا نیستند، اما آنها تایید می‌کنند که مرد مورچه‌ای بخشی از فهرست بازیگران Avengers خواهد بود که در نبرد نیویورک در Infinity War حضور دارد. عکس‌ها همچنین برخی‌از پیشینه‌ی عجیب و غریب و همچنین تبه‌کاری که به منبع جادو حمله ‌می‌کند را نشان می‌دهند. البته هیچ صحبتی از این موضوعات در فیلم‌ها مطرح نشده‌است، اما به‌نظر می‌رسد که این صحنه‌ها در فیلم وجود دارد.  صحنه‌های مشابه جنگ در فرودگاه در فیلم Captain America: Civil War (کاپتان آمریکا: جنگ داخلی)، در این فیلم نیز وجود دارد.

با این همه شخصیت و مکان‌های موجود در فیلم، گفتن این‌که دقیقا داستان Infinity War چگونه خواهد بود، سخت است. با این وجود چیزی‌که به نظر می‌رسد در فیلم قطعی است، این‌است که هرج‌و‌مرج زیادی وجود خواهدداشت.ما می‌دانیم که فیلم شامل صحنه‌های هالک (Hulk) و بیوه (Widow) است. به زودی با بسته‌بندی تولید، اطلاعات دقیق‌تری در مورد Avengers: Infynity War در راه خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.