اطلاعات جدید فصل دوم سریال جن‌گیر/ جان چو به لیست بازیگران پیوست

8 July 2017 - 21:00

فصل بعدی از سریال The Exorcist (جن گیر) با بازی جان‌چو (John Cho) همراه است و به‌نظر می‌رسد از محیط شیکاگو و همچنین شخصیت‌هایی که این سریال را به فیلم کلاسیک ویلیام فریدکین (William Friedkin) مرتبط می‌کنند فاصله می‌گیرد. مجموعه‌ی بعدی با یک داستان جدید و بازیگرانی جدید مثل چو که در Sleepy Hollow یک نقش شیطانی داشت، همراه است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هنگامی‌ که شبکه فاکس (FOX) برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ دستور ساخت مجموعه‌ای مبتنی‌بر جن‌گیر را داد، بسیاری از هواداران مشکوک بودند که آیا محور فیلم اصلی را می‌توان در قالب یک مجموعه‌ی تلویزیونی نمایش‌داد. فیلم اصلی سال ۱۹۷۳ یک کلاسیک واقعی بود. با این حال، این‌سریال مردم زیادی را بخاطر به‌روز رسانی‌های قوی در اصل داستان توسط ویلیام پیتر بلاتی (William Peter Blatty)، شگفت‌زده کرد. داستان اصلی نیز طرفداران را با داشتن چند پیچ‌و‌تاب تکان‌دهنده و برخی از ارتباط‌‌ها با فیلم جن‌گیر اصلی، هواداران را شگفت‌زده کرد. این سریال هواردان کافی را برای شبکه فاکس به ارمغان آورد تا فصل دوم را بسازد، با این‌حال اعلام شد که همان بازیگران به سریال بازمی‌گردند که شامل گروه کشیش‌ها‌ : آلفونسو هررا (Alfonso Herrera) «پدر توماس ارتگا (Tomas Ortega)»، و بن دنیلز (Ben Daniels) « پدر مارکوس کین (Marcus Keane)» است. خانواده‌ی رنس (Rance) که در فصل اول مورد تمرکز شیطان بودند، در این فصل حضور ندارند.

جزییات فصل دوم تا کنون کاملا در‌ دسترس نیست، اما TV line به‌تازگی خلاصه‌ای از داستان جدید همچنین لیست بازیگران جدید را به‌نمایش گذاشته‌است که به‌صورت زیر است. پس اگر می‌خواهید چیزی از سریال برای شما لو نرود، ادامه‌ی مطلب را مشاهده نکنید.

پدر ارتگا (Ortega) و کولارلس کین (colllaress Keane) خودشان را بیرون از شیکاگو و در جاده پیدا می‌کنند. در نهایت دو مرد به سمت اندرو کیم (Andrew Kim)، یک روان‌شناس کودک، که یک گروه پنج نفری از کودکان در یک جزیره‌ی خصوصی جدا از ساحل در سیاتل را اداره می‌کند، هدایت می‌شوند. یکی از کودکان که تحت مراقبت اندرو (Andrew) است، توسط یک منبع قدرت‌مند مورد هدف قرار می‌گیرد، دو کشیش به غرب می‌روند و خود را برای جنگ با جهنم آماده می‌کنند.

چو (Cho)، نقش اندرو کیم (Andrew Kim) را بازی می‌کند که در فصل اول از Sleepy Holllow و همچنین فیلم‌های جی‌جی آبرامز (J.J Abrams) به چهره‌ای شناخته‌شده بدل شده است. با این‌حال دیدن این‌که جینا دیویس (Geena Davis) و رنس کلن (Rance Clan) در فصل جدید حضور ندارند کمی ناراحت‌کننده‌ است زیرا داستان آن‌ها به شیوه‌ای رضایت‌بخش به‌ پایان رسیده است. همچنین دنیلز (Daniels) و هررا (Herrera) ثابت‌کرده‌اند که قدرت به جلو بردن سریال را دارند و در این فصل با شخصیت‌های جدید شیطانی روبرو می‌شوند.

جرمی اسلاتر (Jeremy Slater) به طرفداران اطمینان داد که داستان جدید به همان اندازه که در فصل گذشته جذاب بود، می‌تواند مخاطبان را جذب کند. باتوجه به جزییات و بازیگران جدید، بنظر می‌رسد فصل دوم سریال موفق خواهدبود. ما در این‌باره اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.