نام و جزییات سه قسمت ابتدایی فصل هفتم Game of Thrones مشخص شد

8 July 2017 - 16:19

تقریباً یک هفته تا پخش فصل هفتم سریال مورد انتظار و محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» باقی مانده‌ است و طرفداران بیش از پیش برای آن هیجان دارند. حال در فاصله‌ی یک هفته‌ای تا پخش این سریال از شبکه‌ی HBO، نام سه قسمت نخست این فصل و خلاصه‌ای از اتفاقات آن منتشر شده است. برای مشاهده جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

هر چند این خبر به صورت رسمی توسط شبکه‌ی HBO منتشر شده است، اما ممکن است تا حدی دارای اسپویل از فصل هفتم سریال باشد. پس اگر می‌خواهید چیزی از سریال برای شما لو نرود، ادامه‌ی مطلب را مشاهده نکنید.

دو فصل دیگر تا پایان سریال پرطرفدار Game of Thrones «بازی تاج و تخت» که براساس مجموعه‌ رمان‌های «نغمه‌ی یخ و آتش» جورج آر. آر. مارتین نوشته شده، باقی مانده است. به همین خاطر طرفداران باید در این دو فصل منتظر اتفاقات غیرمنتظره و هیجان انگیز بیش‌تر باشند و بالاخره سرنوشت پایانی این اثر را مشاهده کنند. هر چند به خاطر فاصله گرفتن برخی اتفاقات این سریال با کتاب اصلی برخی از طرفداران کتاب‌ها ناراحت شده‌اند، اما این دو فصل می‌تواند برای آن‌ها هم هیجان داشته باشد؛ زیرا جورج آر. آر. مارتین هنوز دو کتاب آخر را کامل نکرده است و این احتمال وجود دارد که پرونده‌ی سریال زودتر تمام شود.

قسمت ۶۱: دراگون‌استون (Dragonstone) — تاریخ پخش ۱۶ جولای (۲۵ تیر ۹۶)

جان (با بازی کیت هرینگتون) عوامل دفاع از شمال را سازماندهی می‌کند. سرسی (با بازی لنا هیدی) شانس‌های خود را امتحان می‌کند. دنریس (با بازی امیلیا کلارک) به خانه بازمی‌گردد.

این اپیزود توسط دیوید بنیوف (David Benioff) و دی. بی. وایس (D. B. Weiss) نوشته شده است و توسط جرمی پودسوا (Jeremy Podeswa) کارگردانی می‌شود.

قسمت ۶۲: طوفان‌زاد (Stormborn) — تاریخ پخش ۲۳ جولای (۱ مرداد ۹۶)

دنریس با یک بازدیدکننده غیرمنتظره ملاقات می‌کند. جان با یک شورش مواجه است. تیریون (با بازی پیتر دینکلیج) برنامه‌ی فتح وستروس را می‌کشد.

این اپیزود توسط برایان کاگمن (Bryan Cogman) نوشته شده است و توسط مارک مایلود (Mark Mylod) کارگردانی می‌شود.

قسمت ۶۲: عدالت ملکه (The Queen’s Justice) — تاریخ پخش ۳۰ جولای (۸ مرداد ۹۶)

دنریس دادگاهی برگزار می‌کند. سرسی هدیه‌ای را بازمی‌گرداند. جیمی (با بازی نیکلای کاستر والدو) از اشتباهاتش می‌آموزد.

این اپیزود توسط دیوید بنیوف (David Benioff) و دی. بی. وایس (D. B. Weiss) نوشته شده است و توسط مارک مایلود (Mark Mylod) کارگردانی می‌شود.

هرچند این جزییات اعلام شده نکاتی را به ما می‌گوید اما در عوض ابهامات جدیدی نیز برای ما به وجود می‌آورد که برای فهمیدن آن باید تا زمان پخش سریال صبر کرد.

فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۱۷ مصادف با ۲۵ تیر ۹۶ در شبکه‌ی HBO در آمریکا و روز بعد هم در دیگر نقاط جهان پخش خواهد شد. این فصل برخلاف فصل‌های قبلی که همگی ده قسمتی بودند، فقط هفت قسمت خواهد بود. همچنین فصل هشتم که فصل آخر سریال هم است، قرار است ۶ قسمتی باشد.

برای مشاهده تمامی اخبار مربوط به سریال بازی تاج و تخت با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: Entertainment Weekly

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.